Kater miauwt veel en doet raar

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9352
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Kater miauwt veel en doet raar

Bericht door castratenkoor »

Er zijn er zelfs die kreten posten van - kat doet dit en dat en zus en zo - als dat niet snel ophoudt, als jullie niet snel een oplossing vinden, dan moet de kat maar in de schuur wonen - of dan laat ik hem inslapen.

Dat zijn serieus dingen die gezegd zijn. Dus helaas nee niet iedereen heeft het beste voor met de kat.
Er zijn er zat die dat echt niet hebben......in mijn ogen......
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kater miauwt veel en doet raar

Bericht door Adriana »

gut, ik dacht dat dit topic al lang diep was weggezakt in de digi-brei..

sommige bijdragen vind ik wel opmerkelijk en die gaan over het vermeend 'hard aanpakken' van de topic starter..
heb het hele topic nog maar eens doorgelezen en nergens echt felle persoonlijke aanvallen gezien. wel verschillen van mening en daar kon je op wachten.
daar moet je ook tegen kunnen in de huidige samenleving, vind ik, zeker als je meeschrijft op een Forum. want waarom mag de één zijn/haar mening wel naar buiten brengen en de ander niet..?

en er is aan het uitgangspunt van Alfred E. - dank zij Valerie en een aantal anderen - breed onderbouwd toegevoegd dat een aantal van ons vindt dat je een ongecastreerde kater - waar je dan ook woont - niet buiten laat banjeren. want je bent niet alleen op de wereld.. en dat lijkt me terecht en daar is toch ook niks mis mee?

de vraag van de topic starter konden wij niet beantwoorden en dat wist Alfred E. ook wel, wìj konden die buizerds (jammergenoeg) niet zien.
en in feite had het ongecastreerde niks met dat gemauw en die buizerds te maken, ik vermoed dat die meneer gewoon aandacht wilde en een beetje zat te stangen.
... en nooit meer iets van hem gehoord/gelezen trouwens..
en als ik in mijn geheugen graaf dan herinner ik me een aantal specifiek door mannen opgestarte topics over het niet/niet/wel laten castreren van katzels.
vinden ze kennelijk leuk/boeiend om daarover een potje te gaan zitten zeuren..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9352
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Kater miauwt veel en doet raar

Bericht door castratenkoor »

Kans is daar dat het een trol was ja.
Maar ik weet dat er mannen zijn die hun kater niet willen laten castreren omdat ze het zich te "persoonlijk" aantrekken. Ze denken er teveel bij na hoe het voor hun zelf zou zijn, leven zonder ballen. Er was er een keer eentje die aangaf dat hij zijn kater niet castreerde omdat het anders een homootje zou worden. Uhhhhh lijkt me dat dat nergens op slaat. Denkt hij dat alle homo's gecastreerd zijn of zo?
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie