FIP

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: FIP

Bericht door Catfish »

Heel veel sterkte........
Ik ben er helaas ook erg bekend mee.
Ik zal een kaarsje branden.
Laat je andere katten inderdaad goed afscheid nemen. Dieren hebben het vaak snel in de gaten.
Nogmaals, sterkte!
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Gebruikersavatar
eskol
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 apr 2011 18:38
Locatie: Amersfoort

Re: FIP

Bericht door eskol »

Het is nu 0;24 en Kimmetje is weg, om 10 over half 9 kreeg ze d'r 1e spuitje in mijn
armen, na 5 minuten heb ik haar in mijn vriend z'n armen gelegd, toen was ze al in coma
toen kreeg ze ''het spuitje'' onder d'r elleboog zoals de da zo mooi zei, maar tís letterlijk
een spuit in d'r hart. En weg was ons lieve mooie knappe Kimmetje. Wat heeft dit poesje
ons veel liefde gegeven. 12 jaar !!!! We hebben haar zusjes afscheid laten nemen, Lilly
ging haar gezichtje nog even wassen. Ze is opgehaald rond half 10 en zaterdag wordt ze
om 14.00uur begraven. Dit was een van mijn moeilijkste dagen van ons leven. Hopelijk slijt dit
met de tijd.

R.I.P Kimmetje, we zullen je NOOIT vergeten. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Groetjes Eskol,Saartje (2 jaar) Lilly ( 12 jaar )

Gone, but not forgotten !!!!!

R.I.P Kimmetje.
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: FIP

Bericht door BillyJean »

Heel veel sterkte, wat een verdriet toch als je poes hieraan overlijdt
Onze poes is 3 weken terug ook zo ingeslapen nadat ze heel ziek werd aan -waarschijnlijk- droge Fip, en dat was heftig!
sterkte!
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: FIP

Bericht door Anne »

Heel veel sterkte met het overlijden van jullie geliefde Kim.

Kim rust zacht lieverd
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
eskol
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 apr 2011 18:38
Locatie: Amersfoort

Re: FIP

Bericht door eskol »

Het is nu 1 week geleden sinds we onze Kim hebben laten inslapen. Maar wat missen we haar,
als ik Saar en Lilly roep voor eten roep ik ook automatisch Kim haar naam nog. Ze was erg ziek
op het laatst, dus zo voor haar gezorgd. Maar we hebben nog 2 andere liefjes Saar en Lil, zij
rouwen ook nog merken we.
Ben zo blij dat het afscheid zo mooi is geweest, zaterdag is ze begraven op dierenkerkhof.
Ik zag er erg tegen op om haar daar nog een keer te zien, maar heb dit uiteindelijk wel
gedaan, ze lag er echt mooi bij.

Maar ik blijf haar zo missen.
Groetjes Eskol,Saartje (2 jaar) Lilly ( 12 jaar )

Gone, but not forgotten !!!!!

R.I.P Kimmetje.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: FIP

Bericht door Anne »

Ik kan me voorstellen dat je haar nog mist. Je lieverd verliezen is vreselijk en hakt er echt in..
Neem de tijd voor je verdriet, praat en lach over haar.
Wat mooi dat je naar haar grafje bent geweest.
Voor mij is het meer dan een half jaar geleden dat mijn laatste lieverd overleed.
Ik kan er nog steeds om huilen en soms troost zijn gedachte aan hem mij.
Dan ben ik blij dat ik hem gekend heb, hij heeft me zoveel plezier gebracht, maar dat is ook weer dubbel want dan mis ik hem nog meer...

Sterkte
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
ShellyMilly
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mei 2011 00:22

Re: FIP

Bericht door ShellyMilly »

Het is een sluipende en vreselijke ziekte.
ben ook mijn poes verloren Sheila van bijna 12 afgelopen jaar en nog steeds is het moeilijk.
ze werd ineens erg zwak en dag bij dag veranderde er van alles qua gezondheid en vitaliteit
vaak bij de dierenarts geweest en mogelijkheid voor FIP en na verschillende onderzoeken kwam dit er ook uit
OOk was ik bang dat mijn andere kat het ook zou hebben, maar gelukkig niet het is een slopende proces die je doorgaat voor allen
en je voelt je machteloos er is gewoon NIETS aan te doen
Ik hoop dat er ooit iets komt wat deze ziekte kan stoppen tot nu toe is er niets
daar heb ik het nog het meest moeite mee
mensen met deze ervaring heel veel sterkte en medeleven
gr.
Jacqueline
Plaats reactie