Cerna schreef:Wat is het hier opeens stil. Allemaal van het mooie weer aan het genieten?
Het gaat goed met haar; ze heeft nu al ruim een maand niet meer gespuugd
hi.hi! hoe stiller en saaier in dit topic, hoe beter, denk ik altijd maar. .
gelukkig goeie berichten over Noa en daar dus rustig vaarwater.
en ook Sophietje schijnt zich erg goed tevoelen en geniet volop van buiten zijn en van haar kattenleven!
Patiaan heeft ups en downs, maar die heeft Mies in bepaalde zin ook en we zijn er nog niet achter of er en zo ja welke oorzaak daarvoor is.. (..? óver-eten..?)
ben ook erg benieuwd hoe het nu met Rosa gaat, hoop dat de medicatie aanslaat en dat ze toch baat heeft gehad bij het doorspoelen. yana: klein berichtje?
wat ik hier in de cijfers over de afgelopen twee jaar bij Mies zie is dat ze wat betreft creatinine in de korte tijd dat ze (ook) Sanabelle Urinary kreeg het opmerkelijk slechter deed dan vanaf het moment dat ze 100% is overgestapt op in haar geval k/d.
en wat ik kan meedenken voor Marjan en haar lieve Moos is dat ze Moosje wat tijd zou kunnen geven om met k/d de handel weer op orde te krijgen. hij heeft het daarop ooit goed gedaan.. en, heb je ooit analgos van huisddokter tegen zijn gewrichtsklachtenpijn geprobeerd?
bij Mies hebben we over echo-onderzoek van haar nieren nagedacht om te kunnen zien/weten hoe de conditie van haar nierweefsel is. dit mede naar aanleiding van het onderzoek bij de bengels, dat heel informatief was. maar als haar baasje dat besluit zijn we een half jaar (= zeilseizoen) verder en voor hem is het kwestie van meten = weten want er is geen acute noodzaak.