Kat zeurt altijd

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
Gebruikersavatar
achtpuntzes
Jaguar
Jaguar
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 feb 2010 09:53
Locatie: De Bosch

Re: Kat zeurt altijd

Bericht door achtpuntzes »

kat zeurt altijd:

ik heb er ook zo een. altijd zeuren, en liefst zo zielig mogelijk. ja, ook ik dacht dat ze iets onder de leden had, maar ben er inmiddels achter dat mijn Muffin gewoon een ouwehoer is. als je haar naam roept mauwt ze altijd terug, ze mauwt als ze wil spelen (vaak) als ze honger heeft (heel vaak) enz..
soms word ik er wel een beetje moe van, dat gezeur en gemauw. zeker tegen etenstijd, ze krijgen eind van de middag/ begin van de avond beetje natvoer en tegenwoordig begint ze al begin van de middag te mauwen dat ze al eten wil (er staat droogvoer, maar ze wil dan perse al nat.)

tja, ik moet het er maar mee doen... al dat gemauw... ;-)
Afbeelding Muffin, Tijgetje en Minoes en ik

www.dierenasiel-bommelerwaard.nl
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5468
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kat zeurt altijd

Bericht door nellebel »

tja, zoals al in je onderschrift staat, de vrouw en de kat, die hebben altijd wat...hahaha
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
ingrid5
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 mei 2006 21:54

Re: Kat zeurt altijd

Bericht door ingrid5 »

Hihi nou neem maar van mij aan dat Guus z'n eten meteen opeet! Laten staan...? Wat is dat... Haha
Probeer ook wel vaker wat whiskas natvoer... Likt ie beetje aan en komt weer vragen om brokjes! Zeikerdje hoor ;-)
Gister kabeljauw voor 'm gekookt... Wat denk je... Gewoon laten staan! Hij loopt gewoon van me weg als ik ermee aankom (alsof het medicijnen zijn!)
Dat is Guus...
Gebruikersavatar
achtpuntzes
Jaguar
Jaguar
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 feb 2010 09:53
Locatie: De Bosch

Re: Kat zeurt altijd

Bericht door achtpuntzes »

nou in ieder geval krijg je dan geen ruzie met eten: brokjes zijn voor guus en het natvoor voor Muffin :)

de kat van mn ouders is hier van het najaar een weekje komen logeren en sindsdien is het net zo'n ouwehoer als mn Muffin. Suzy, de kat van mn ouders, kan er inmiddels dus ook wat van: hele lange mauwen op verschillende toonhoogtes, bijna praten wat die doet.
Afbeelding Muffin, Tijgetje en Minoes en ik

www.dierenasiel-bommelerwaard.nl
Plaats reactie