Wordt een poes ook ongesteld?
Re: Wordt een poes ook ongesteld?
Ook het plassen buiten de bak lijkt op gelost maar nu heeft ze al 2 keer op de deurmat gepoept..............tips iemand?
- pearlsofpassion
- Tijger
Zelfde als bij plassen eigenlijk.
Kan je daar eens een bak plaatsen? Kijken of ze hem dan gebruikt. Als dat een paar dagen goed gaat, kan je de bak weer stillaan naar de gewone plaats verplaatsen.
Soms zijn voor 2 katten wel 3 bakken nodig...
En geholpen of niet kan daar ook een rol in spelen...
Kan je daar eens een bak plaatsen? Kijken of ze hem dan gebruikt. Als dat een paar dagen goed gaat, kan je de bak weer stillaan naar de gewone plaats verplaatsen.
Soms zijn voor 2 katten wel 3 bakken nodig...
En geholpen of niet kan daar ook een rol in spelen...
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
De bak staat al bijna bij de deur. Maar goed zal het proberen.
Was gelukkig makkelijk op te ruimen wel grappig ze had de mat netjes opgevouwen ......
EDIT:
Helaas.....................dan de mat maar even weg.
Was gelukkig makkelijk op te ruimen wel grappig ze had de mat netjes opgevouwen ......
EDIT:
Helaas.....................dan de mat maar even weg.
mijn vorgie kat deed het ook soms op de mat (die lag voor de achterdeur). mogelijk doordat er een akter bij ons door de tuin liep vaak, dat ze het deed ter afbakening van eht territrium. Ik kon die mat uitwassen, maar op een gegeven moment blijf je het toch ruiken. dus ook mat weggehaald en na een paar maanden een nieuwe mat gekocht, toen was het over. Als de geur er eenmaal goed inzit krijg je hem bijna niet eruit (was zo'n uitwasbare mat met rubber aan de onderkant)
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Zo inderdaad best kunnen we hebben wel vaker bezoek van vreemde katten in de tuin. Dus sluit dat niet uit.
Ook is het inmiddels overduidelijk dat Pip krols is. Ze maakt de hele dag geluiden en vindt ons allemaal wel erg lief. Als je haar aait dan komt ze erg "gewillig over".
Maar ben blij dat het dat is en niet iets anders. Dit komt wel goed. En het is ook wel mooi om te zien hoe het instinct werkt.
maar ik zal dus wel even na vragen of de geplande datum om haar te steriliseren een verstandige keus is.
Ook is het inmiddels overduidelijk dat Pip krols is. Ze maakt de hele dag geluiden en vindt ons allemaal wel erg lief. Als je haar aait dan komt ze erg "gewillig over".
Maar ben blij dat het dat is en niet iets anders. Dit komt wel goed. En het is ook wel mooi om te zien hoe het instinct werkt.
maar ik zal dus wel even na vragen of de geplande datum om haar te steriliseren een verstandige keus is.
- pearlsofpassion
- Tijger

Nu misschien wel mooi om te zien, maar dat blijft niet zo hoor!
Het word heel zielig en lawaaierig en ze zal je wakker gaan roepen, zeker naarmate ze ouder wordt.
Maar daar zal ze dus niet de kans toe krijgen

Ik zou gewoon afspreken met je DA dat je belt als het minder wordt en haar dan een paar dagen later binnenbrengt. Als dat zo gaat bij je DA, natuurlijk...
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)