Dierenarts Eindhoven

Voor vragen die betrekking hebben op dierenartsen(praktijken), het verschil in prijzen/kosten en voor vragen over dierverzekeringen
Plaats reactie
Adonia
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2010 05:35

Dierenarts Eindhoven

Bericht door Adonia »

Hallo!

Ik ga naar Eindhoven verhuizen en zou graag een paar dierenartsen aanbevolen krijgen. Goede en ook slechte ervaringen.
Bedankt!
Groetjes,
Adonia & Karmen
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Dierenarts Eindhoven

Bericht door Adriana »

welkom ;-) op het Forum!
rechtsboven zit een zoekfunctie 'zoeken' en als je 'dierenarts eindhoven' intikt dan krijg je een aantal berichten over dat onderwerp (- en dat geldt op het forum eigenlijk altijd voor alle eventueel nieuw te starten onderwerpen -) , waar je zelf even moet zoeken of er positief of negatief over wordt bericht.
en dan nog zijn dierenartsenervaringen altijd heel persoonlijk en gaat het erom wat je van de betr dierenarts verwacht.
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
saartjeee
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2010 18:05

Re: Dierenarts Eindhoven

Bericht door saartjeee »

Dierenarts G.A.M. van der Rijt
in geldrop

de beste dierenarts die er is ik heb een perzische kat en die werd midden in de nacht ziek (niezen kuchen diaree (had ze al langer) en ademen met open mond! het gebeurde in het weekend ik wilde met haar de eerst volgende maandag naar dierenarts gaan ik had haar pas dus had nog geen dierenarts
dus ik met spoed een dierenarts bellen via dierenambulace site om te kijken welke dierenarts dienst had maakte me niet uit wie het was meneer de rijt klonk een beetje chaggie aan de telefoon snap ik wel heb hem notabene wakker gebeld maar toen ik daar aankwam vanuit eindhoven merkte ik dat het absoluut iemand was met erg veel verstand van dieren ook vriendelijk was leuk mee gepraat hij heeft antibiotica spuit gegeven en een hoest drankje gemixt met iets voor diaree 2 x per dag 3 druppels in bekje druppelen


en dat allemaal voor een zacht prijsje zeker voor in het weekend midden in de nacht!

mijn kitten is nu gewoon vaste client bij dr der rijt



groetjes sarah
Plaats reactie