Vraagjes

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9343
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Vraagjes

Bericht door castratenkoor »

Met asbakjes zal hij vuilnisbakjes bedoelen - oftewel HTK katten.
Ik sluit me aan bij vorige sprekers, alle kleuren, ook zwart-wit prima te traceren als je ze laat chippen.
Als ze meteen los moeten zou ik volwassen katten uit asiel nemen, wel paar weken binnen houden tot ze gewend zijn.
Mocht je toch voor kittens gaan dan pas loslaten als ze gecastreerd zijn svp.
Er zijn al genoeg overtollige kittens elk jaar.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Vraagjes

Bericht door Adriana »

bertjan schreef:Het gaan nu in ieder geval twee katten tegelijk worden. Lijkt me geweldig om ze samen bezig te zien. Liefst dan twee vrouwtjes. Ik begreep wel dat ze dan heel iets minder aanhankelijk zijn.
BJ: missch even zoeken bij
http://www.dierenasiels.com.
zij hebben het aanbod van heel erg veel asiels/opvanghuizen en je kunt zoeken op stellen, man/vrouw ..

heb even voor je gekeken en gezocht op vrouw, kan in tuin, kan bij andere kat, kitten, koppels
- en ze zijn al zindelijk en dat is als je voldoende kattenbakken hebt (eentje meer dan het aantal katten op verschillende plaatsen en niet in de buurt van voer/drinken) met katten nooit een probleem. en anders hebben we daar boeiende topics over met tips&trucs en veel wijze (ervarings)raad!

naast Wizzie&Woppie zijn er errrg veel koppels in alle leeftijden, alle kleuren en allerlei combi's
- hier zou iets bij moeten en/of kunnen zitten!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie