Grotere krabpaal?

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
heidinuyten
Huiskat
Huiskat
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 jul 2009 17:19
Locatie: Noord-Brabant

Grotere krabpaal?

Bericht door heidinuyten »

Hoi,


Ik zit er dus over te denken om een leuke nieuwe grotere krabpaal voor de dames te kopen.
Maar ik durf niet zo goed vanwege masha haar pootje ( zie een eerder topic van mij )
Ik weet wel dat ik er juist masha enorm blij mee zou maken, zo'n groot klim ding te hebben.

Het liefst een daar ze dan traps gewijs afkan klimmen ook, zodat ze niet van bovenaf ineens naar beneden hoeft te springen.
Daar ben ik dus het bangste voor.
Ik krijg wel van veel mensen te horen dat haar pootje nu echt al wel weer sterk genoeg is en ze daar geen last meer mee zal krijgen, maar dan ben ik gewoon misschien te overbezorgd, kan makkelijk hoor haha.

Heb je tips, ik hoor ze graag,

Groetjes heidi
Lightning!
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Grotere krabpaal?

Bericht door pearlsofpassion »

Klimt ze nergens anders op en weer af?
Als dat goed gaat, gaat een krabpaal ook goed.
Als ze dat niet doet, is dat omdat ze het niet graag doet? Dan zal ze hem mss niet gebruiken...
Maar dat weet je zelf toch ook? Ik denk dat ik je vraag niet goed snap. :???:
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
heidinuyten
Huiskat
Huiskat
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 jul 2009 17:19
Locatie: Noord-Brabant

Re: Grotere krabpaal?

Bericht door heidinuyten »

Hoi,


Jawel hoor, ze klimt zelf ook wel ergens op en af, maar geen hoge kasten ofzo omdat ze daar geen toegang toe heeft.
Het hoogste dat er nu staat is mijn aanrecht in de keuken en vanaf daar springt ze wel op de koelkast en gaat liggen buiten kijken naar vogeltjes.

Maar ik ben gewoon sceptisch over een hoge krabpaal, of als ze wel van boven af opeens naar beneden zou springen, ze dan niet weer iets met dat pootje krijgt, ben daar gewoon zenuwachtig voor.

Groetjes heidi
Lightning!
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Grotere krabpaal?

Bericht door Ilone »

Mijn krabpalen staan naast een lade kastje.
Daarnaast heb ik een boekenplankje op de muur (als opstapje naar de hangmatten ;) )
Op die manier hoeven ze dus niet zo hoog op of af te springen.
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Grotere krabpaal?

Bericht door Kattenbella »

Je kan er eentje laten maken. ik heb er eentje met trappen. Ik denk dat ik de grootste krabpaal van Nederland heb ;-)
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Plaats reactie