Waterfonteintje kan zeer handig zijn

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gesloten
Droombeer
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 aug 2010 15:27
Locatie: Belgie

Waterfonteintje kan zeer handig zijn

Bericht door Droombeer »

Al een tijdje is het zo dat mijn kat vlug uit vijvers of uit de visbokaal gaat drinken. Dit is waarschijnlijk niet zo gezond.

Wij hebben natuurlijk het liefst dat onze snorremans vers water drinkt.
Eerst hebben we het katteneten en drinken van elkaar geplaatst op andere plaatsen. Dit hielp al wat meer, maar nog niet helemaal.

Plots zagen we een aanbieding in een dierenwinkel dat je een kattenwaterfonteintje kon kopen. Dit is een fonteitje waar je water in doet, het water blijft mooi fris en het kalk er in slaat niet aan door dat er beweging in zit.

Dit had dus een enorm succes bij onze snorremans, hij drinkt meer dan tevoor. En wij zijn natuurlijk tevreden dat hij nu lekker vers water drinkt. ;-)
Be Yourself
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Waterfonteintje kan zeer handig zijn

Bericht door Kattenbella »

Mijn katten kunnen en willen ook niet meer zonder!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Droombeer
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 aug 2010 15:27
Locatie: Belgie

Re: Waterfonteintje kan zeer handig zijn

Bericht door Droombeer »

Dat is inderdaad iets zeer handigs voor mensen die katten hebben die moeilijk willen drinken. Daarom wil ik dit hier vertellen op het forum.
Be Yourself
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Waterfonteintje kan zeer handig zijn

Bericht door Admin »

"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Gesloten