Uit logeren

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
helskinky
Poema
Poema
Berichten: 209
Lid geworden op: 09 apr 2010 22:36

Uit logeren

Bericht door helskinky »

Mio gaat uit logeren, omdat wij een weekje op vakantie gaan en hij heel graag in de buurt van van mensen is , waar wij zijn is Mio hem dan een week alleen laten vind ik ook wat. Dus vanmiddag brengen we hem naar mijn zwager en daar word ie enorm vertroeteld.Ze hebben ervaring met 2 andere Maine Coons die er vaker logeren. Ik sta er maar niet bij stil dat het ff eng word voor hem :(, hij heeft een logeertasje met al zijn spulletjes,eten,en eigen slaapmandje en dekentje en speeltjes :pdtma:
Ik ga ervan uit dat het gewoon goed gaat , en hem zaterdag weer fijn te kunnen knuffelen .
Gebruikersavatar
carneille
Huiskat
Huiskat
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 jul 2010 10:49
Locatie: Rotterdam

Re: Uit logeren

Bericht door carneille »

Is dit de eerste keer Helsinky? Ach alles komt goed heus. Geen zorgen. Zaterdag is het weer knuffeldag.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9358
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Uit logeren

Bericht door castratenkoor »

Succes met de logeerpartij. Ik hoop dat je zonder zorgen van je vakantie kunt genieten.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
helskinky
Poema
Poema
Berichten: 209
Lid geworden op: 09 apr 2010 22:36

Re: Uit logeren

Bericht door helskinky »

Thanx We brachten Mio weg en ik allerlei doom scenario's in mijn hoofd,mio onder een bank geperst,bang,mauwen enz. Nou we deden het reiskooitje open,meneer komt er vrij rustig uit wandelen,beetje plat. Na alles te hebben besnuffeld en bekeken,ging ie de trap op, en had het zo te zien prima naar zijn zin. Na een week hebben we hem opgehaald,en hij had het leuk gehad,verwend,veel gespeeld en ze hebben erg om hem moeten lachen. Het is net een kwajongen,wc rollen afrollen,t shirts pikken en er onder gaan liggen,in de wasbak met het water spelen.
Maar hij is gezellig weer thuis
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9358
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Uit logeren

Bericht door castratenkoor »

Fijn dat de logeerpartij goed ging!
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie