Catsan Naturelle - wie weet waar (nog) te koop?

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
kof_n_gorb
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2010 15:23

Catsan Naturelle - wie weet waar (nog) te koop?

Bericht door kof_n_gorb »

Ben naarstig opzoek naar dit product, want ben bang dat deze uit het assortiment is gehaald in NL. Op de website van onze zuiderburen is dit product nog wel zichtbaar, echter op de NL site dus niet. Heb ook al op internet gezocht. Kwam alleen uit bij Agdradi of een website in Belgie. Het liefst koop ik het nog ergens in een winkel.

Wie of wie weet waar ik dit nog kan kopen?

alvast bedankt voor de moeite!!
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Catsan Naturelle - wie weet waar (nog) te koop?

Bericht door Adriana »

om te beginnen, welkom ;-) op het Forum.

even voor je gezocht, bij catsan is het uit produktie denk ik omdat ze het niet op hun website vermelden
er zijn nog een aantal internetadressen waar je het kunt kopen
en als je het graag wilt hebben, dan zou ik daar razendsnel een grote hoeveelheid bestellen.
in winkels is alleen oude voorraad en die zou je moeten afbellen om te weten of....
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
kof_n_gorb
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2010 15:23

Re: Catsan Naturelle - wie weet waar (nog) te koop?

Bericht door kof_n_gorb »

kof_n_gorb schreef:Ben naarstig opzoek naar dit product, want ben bang dat deze uit het assortiment is gehaald in NL. Op de website van onze zuiderburen is dit product nog wel zichtbaar, echter op de NL site dus niet. Heb ook al op internet gezocht. Kwam alleen uit bij Agdradi of een website in Belgie. Het liefst koop ik het nog ergens in een winkel.

Wie of wie weet waar ik dit nog kan kopen?

alvast bedankt voor de moeite!!
heb de klantenservice ook al gebeld, alleen hebben die mij nog niet terug gebeld. Ben inderdaad bang dat ik naar een alternatief op zoek moet :-(

tja, veel zakken van 20 kilo inslaan gaat met toch wat ver :eshifty:
angie29
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2010 12:07

Re: Catsan Naturelle - wie weet waar (nog) te koop?

Bericht door angie29 »

Ik vind het ook jammer dat het er uit is. Mijn poes vindt fijne grint prettig. Nu uittesten met andere fijne grint producten
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Catsan Naturelle - wie weet waar (nog) te koop?

Bericht door ayla »

die van mij vinden catsan hygiëne plus ook prima :)
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
Meowth
Poema
Poema
Berichten: 287
Lid geworden op: 24 apr 2010 14:13
Locatie: H'lo

Re: Catsan Naturelle - wie weet waar (nog) te koop?

Bericht door Meowth »

Ik zag bij de Jumper een hele stapel Catsan liggen... Weet alleen niet of dat de Naturelle was of een ander soort. Of was dat nou net het probleem? :lol:
Plaats reactie