Nieuw 'zusje' voor Pakito

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Gebruikersavatar
Anne1988
Lynx
Lynx
Berichten: 164
Lid geworden op: 27 mei 2010 20:28
Locatie: Hoofddorp

Re: Nieuw 'zusje' voor Pakito

Bericht door Anne1988 »

^^ Lijkt me inderdaad niet de bedoeling van dit forum..
-- Ayla 06-04-2010 -- Ik wou dat ik twee katjes was.
-- Nala 06-04-2010 -- Dan kon ik samen spelen.
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1760
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Nieuw 'zusje' voor Pakito

Bericht door sandy »

Daarom ben ik hier bewust niet op ingegaan ik vind dit niet het topic hiervoor, er was juist speciaal een topic geopend over katten binnen of buiten.
Hou dat dan daar...
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Evil Bunny

Re: Nieuw 'zusje' voor Pakito

Bericht door Evil Bunny »

Hoi allemaal,

Ik heb dit topic niet gestart om te kibbelen, maar om een ervaring met jullie te delen. Ik zou het echt heel fijn vinden als jullie met deze discussie in het juiste topic verder gaan, en mij daarmee de keus te geven om wel/niet aan de betreffende discussie deel te nemen. Want nu wordt het me opgedrongen terwijl ik er momenteel niet sterk genoeg voor in mijn schoenen sta, en dat vind ik akelig.
Ik ben echt niet uit op enkel lieve en pluizige reacties, maar de onderwerpen die nu worden aangehaald (met bijbehorende gruwelijke voorbeelden, en de toon waarop), kan ik niet verteren.
Dus met alle respect, ik gun iedereen zijn mening, maar daar is wel een tijd en een plaats voor. Hou er nu alsjeblieft in dit topic over op.

Marieke.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Nieuw 'zusje' voor Pakito

Bericht door Adriana »

hoi Marieke, Ja, het had eleganter gekund en ik heb je ongetwijfeld gekwetst, sorry daarvoor. ik hoop dat je gewoon binnen boord blijft op de Kattensite en dingen nog eens rustig overdenkt en na verloop van tijd gewoon mee gaat doen in allerlei draadjes.
en ik hoop dat je veel informatie oppikt van het Forum, want daar zijn we voor, niet 'voor aaien alleen'.
en ik wens je nog heel lang heel veel liefde en warmte toe van je beide pluizebollen Pakito en Lizzy!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Evil Bunny

Re: Nieuw 'zusje' voor Pakito

Bericht door Evil Bunny »

Dankjewel Adriana, dat waardeer ik.

En voor aaien alleen kom ik hier niet ;-) ik ben in de toekomst zeker bereid voor een discussie hier en daar, als het moment daar om vraagt.

Misschien dat ik nog maar even blijf dan :roll:
Gebruikersavatar
Dafpoetser
Jaguar
Jaguar
Berichten: 722
Lid geworden op: 13 apr 2010 17:26
Locatie: Leidschendam

Re: Nieuw 'zusje' voor Pakito

Bericht door Dafpoetser »

Marieke,

Het verdriet van Malijn is nog zo vers, en de emoties liepen gewoon hoog op, omdat ik binnenkort geen bericht van je wil lezen dat hetzelfde met Pakito of Lizzy is gebeurd, snap je dat?

Verder wens ik je natuurlijk heel veel geluk met je nieuwe pluisje.

Rob.
If you want the best seat in the house, you first have to remove the cat...
puck0906
Poema
Poema
Berichten: 357
Lid geworden op: 28 jul 2009 10:25
Locatie: Utrecht

Re: Nieuw 'zusje' voor Pakito

Bericht door puck0906 »

ik reageer even op het alle 1e bericht.... wanneer is het te snel, 1 dag, 1 maand, 1 jaar? Het is nooit een vervanging en al zou het zo zijn is dat dan erg? Jij geeft nu je liefde aan een nieuw katje en ik denk dat jou overleden katje daar super trots en blij mee zou zijn. Als iets goed voelt moet je het gewoon doen. Heel heel veel plezier met je nieuwe aanwinst dus en sterkte met het rouwen om je overleden katje.
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Nieuw 'zusje' voor Pakito

Bericht door Ilone »

Eens met bovenstaande.
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Plaats reactie