Kattenchip

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Kattenchip

Bericht door tacuma »

Hier hebben we rond de 30 euro betaald. Toevallig las ik hier twee jaar geleden bij de nieuwsberichtjes
(die je te zien krijgt bij het openen van de site) dat er rond dierendag een actie was van de dierenbescherming
hier in Nijmegen: je kon je hond of kat toen laten chippen voor maar 10 euro.

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Emmy
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 apr 2010 04:15

Re: Kattenchip

Bericht door Emmy »

Bedankt Nyncke :smile:

De "woonplaats" van de da is Geleen (Limburg). Men kan mij rustig een berichtje sturen voor de naam van de da.

In het algemeen kan ik mensen heel goed begrijpen die hun katten laten chippen ook al komen ze nooit buiten en ook al is de tuin/balkon kattenuitbraakproof. Je weet het gewoon maar nooit. Zo zal een inbreker niet altijd even zorgvuldig raam of deur weer achter zich sluiten als ie klaar is. Beetje extreem voorbeeld, tja dat klopt ;-)
Maar ja je moet er niet aan denken aan zoiets en als je die kosten dan optelt bij het totale kostenplaatje van een kat gedurende de levensduur dan stelt het niet meer zoveel voor.
Plaats reactie