Nieuwe kat erbij?

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Gebruikersavatar
Anne82
Lynx
Lynx
Berichten: 173
Lid geworden op: 12 okt 2009 18:58
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nieuwe kat erbij?

Bericht door Anne82 »

Ja ik schep ze altijd meteen schoon als ik er iets in zie liggen of als ik ze hoor bezig zijn... Normaal verschoon ik om de 2 dagen de hele kattenbak. Dus dan kan ik er waarschijnlijk wel 2 houden toch?
Groetjes Anne en een pootje van Max, Tommie , Barney en Lizzie!!!
Gebruikersavatar
jobey
Poema
Poema
Berichten: 306
Lid geworden op: 01 mar 2008 12:36
Locatie: Assen

Re: Nieuwe kat erbij?

Bericht door jobey »

dat is geen probleem. Ik maak ze hier nooit vaak helemaal schoon. Ik schep de viezigheid eruit en af en toe een lapje om en in de bak, maar meer niet.
Saskia is trotse bazin van Stimpy en Sem!
† 30 maart 2010 Jobey
Gebruikersavatar
Tember
Poema
Poema
Berichten: 340
Lid geworden op: 13 jul 2009 13:18
Locatie: Utrecht

Re: Nieuwe kat erbij?

Bericht door Tember »

Hoe is het gegaan, de introductie? :D
"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
Gebruikersavatar
Anne82
Lynx
Lynx
Berichten: 173
Lid geworden op: 12 okt 2009 18:58
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nieuwe kat erbij?

Bericht door Anne82 »

Nou... uiteindelijk hebben we hem toch niet in huis genomen. Er was een vriend van ons en zijn kat was net 2 weken overleden en die heeft hem genomen. We hadden er nog even goed over nagedacht later (ben nogal impulsief) en dachten dat het misschien toch maar beter was als we het eerst nog maar even bij 3 houden. En daarbij kwam dat die vriend van ons er ook erg veel interesse in had en Joey het bij hem ook erg goed zou krijgen (wat ook is gebleken :smile: ) en dus hebben we besloten om hem aan hem te geven i.p.v dat hij bij ons kwam.
Groetjes Anne en een pootje van Max, Tommie , Barney en Lizzie!!!
Gebruikersavatar
Tember
Poema
Poema
Berichten: 340
Lid geworden op: 13 jul 2009 13:18
Locatie: Utrecht

Re: Nieuwe kat erbij?

Bericht door Tember »

Nobel van je, Anne. Gelukkig dat Joey toch een goed thuis heeft!
"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
Plaats reactie