Kwijlen

Voor vragen over bek, gebit, tandvlees- en kaakaandoeningen bij de kat.
Plaats reactie
Sanneke1983
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2010 15:03

Kwijlen

Bericht door Sanneke1983 »

Halloo

Mijn kat is sinds vanmiddag aan het kwijlen het loopt er gewoon uit, snoepjes heeft ie ook geen oog meer voor en hij oogt erg sloom..
Heeft iemand een id wat dit is??
Ik maak me echt zorgen
Gebruikersavatar
Anne82
Lynx
Lynx
Berichten: 173
Lid geworden op: 12 okt 2009 18:58
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Kwijlen

Bericht door Anne82 »

Mijn kat had dat vorig jaar ook. Het begon met erg kwijlen en toen bleek hij 41 graden koorts te hebben en niesziekte. Hij heeft 8 weken aan de antibiotica gezeten voordat het helemaal over was, dus als ik jou was zou ik voor de zekerheid de DA even bellen als het aan blijft houden vandaag...
Groetjes Anne en een pootje van Max, Tommie , Barney en Lizzie!!!
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Kwijlen

Bericht door tacuma »

Het kan zijn dat je kat iets verkeerd gegeten heeft, of misschien wel vergiftigd is! Als ik jou was,
zou ik in ieder geval de dierenarts bellen, en om advies vragen!

Hier hebben we hetzelfde probleem gehad met één van onze katten, en ik ben ermee naar de dierenarts
gegaan. Uiteindelijk bleek dat onze kat aan een kikker of pad gelikt had in de tuin; niets levensbedreigend
dus, maar voor hetzelfde geld was dat wél zo geweest, en was dat dierenartsbezoekje wel van
levensbelang geweest.

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1913
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Kwijlen

Bericht door Admin »

Onze Storm had het een poos geleden ook. Zie HIER.
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Kwijlen

Bericht door Kattenbella »

Freule had het ook en had ontstekingen in haar bekkie. Zeker naar laten kijken dus. Als je de keuze hebt tussen een iets duurdere injectie of pillen, neem dan de injectie. Pillen ingeven doet pijn.

Laat je weten hoe het gaat?

Henk had dit ook en is nu bij de dierenarts om kiezen te laten trekken.
Hoe gaat het nu met jouw kat?
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Plaats reactie