Mijn katje miauwt juist niet

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Mijn katje miauwt juist niet

Bericht door Ilone »

Mijn katten doen ook vaak neusje neusje :grin:
Speedy vrij vaak, en meestal likt ie dan ook even aan mijn neus haha.
Pluisje wacht me heel vaak enthousiast op bij de deur, en dan moet ik altijd eerst even 'ruiken'.
Muka is wacht afstandelijker, maar snuffelt altijd veel, o.a. aan mn neus.

Super van je dat je het beestje onder je hoede hebt genomen.

Pluisje mauwt ook niet veel, en als ze mauwt is het omdat ze honger heeft ;) Dan moet je overigens goed luisteren want ze mauwt erg zacht.
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
Evaa1985
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 19 apr 2010 18:03
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Mijn katje miauwt juist niet

Bericht door Evaa1985 »

@Rob, Ja ik denk het inderdaad ook. Heel gevoelig is ze. Maar dat zijn alle katjes volgens mij. Vooral het aanhankelijke en het waarderen dat ze doen vind ik heel aandoenlijk. Ze zijn echt slimmer dan meeste mensen denken..Heerlijke beestjes! Had even je foto's bekeken, geweldig zoals ie al die poses aanneemt, haha!

@Ilone, Lief is dat he als ze dan neusje, neusje doen. Dan kan ik dr echt wel opvreten. Toch ook best wel apart want lang niet alle beestjes doen dat. De katten van mijn vader en die van mijn moeder doen dat bijvoorbeeld niet. Nooit gedaan ook. Maar ach, die hadden weer andere maffe capriolen.. :lol: Zal het dan toch door de baasjes komen? 8-)
Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig.
Gebruikersavatar
Dafpoetser
Jaguar
Jaguar
Berichten: 722
Lid geworden op: 13 apr 2010 17:26
Locatie: Leidschendam

Re: Mijn katje miauwt juist niet

Bericht door Dafpoetser »

je hebt ook van die katten die echt alleen op de wereld zijn, en geen contact met de mens willen, liggen alleen maar mooi op een kussentje te wezen...*hihi*

nee, dan heb ik liever een straatschoffie die zijn natte roze neus tegen de mijne duwt, en vervolgens hard gaat likken, een beest wat je ook echt aankijkt (oogcontact zoekt)....door Adriana heb ik geleerd dat ik een gevoelige kat heb, en ja...door haar antwoord vielen de puzzelstukjes in elkaar.

Veel geleerd reeds op dit forum!

En ik realiseer me heel erg hoe we boffen met onze Tommie.

Liefs,

Rob.
If you want the best seat in the house, you first have to remove the cat...
Plaats reactie