Carocat verkrijgbaar in Zwolle

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anne82
Lynx
Lynx
Berichten: 173
Lid geworden op: 12 okt 2009 18:58
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Carocat verkrijgbaar in Zwolle

Bericht door Anne82 »

Ik geef mijn katten altijd Carokat Lam en Rijst en bestel dat altijd via internet omdat
ik nog steeds niet heb gevonden waar ik het in Zwolle (waar ik woon) ergens kan krijgen.. Nou was ik benieuwd of iemand hier uit de buurt van Zwolle misschien iets weet waar
ik het in een winkel kan krijgen... Heb zelf al rondgekeken maar kan het nog niet echt vinden! Natuurlijk is via internet halen ook geen probleem maar vind het soms handiger als
ik het in de winkel kan halen. Dus als iemand iets weer, hoor ik het graag!!!!

Nog even een toegevoegd vraagje... Ik was dus aan het kijken waar ik Carocat kan halen in Zwolle, en toen kwam ik op een aantal forums met discussies over verschillende brokken.. Nou vroeg ik me dus af of carocat lam en rijst wel een beetje goed merk is om te geven aan mijn katten? Ik heb eigenlijk alle merken al geprobeerd, van de whiskas tot en met de RC exigent, maar de carocat lam en rijst is eigenlijk degene waar mijn katten het het best op doen, maar was benieuwd wat jullie mening was of dit wel een aardig goed merk is om te geven?! Ze doen het er erg goed op en vinden het erg lekker, maar was gewoon benieuwd naar meerdere meningen!!
Groetjes Anne en een pootje van Max, Tommie , Barney en Lizzie!!!
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Carocat verkrijgbaar in Zwolle

Bericht door Adriana »

http://forum.fok.nl/topic/1163333/4/25
voor allerlei meningen over Carocat

en voor de bestanddelen en analyse:
http://www.natulistic.nl/carocat%20en%2 ... egin%20kat

ik krijg de ingrediëntenlijst niet gekopieerd.
gedroogd kippevlees min 20% - rijst min 20%- mais, maisgluten, dierlijk vet, bietenpulp, tarwe, kippenleverextract, zalmolie, plantaardige vezels, taurine, vitamines, mins, sporenelementen. etc.

analyse:
koolhydraten 29,6%
eiwit 33% en daarvan is niet uitgesplitst hoeveel plantaardig en hoeveel dierlijk,
fosfor 0,93%.

bij de andere soorten Carocat is de verhouding koolhydraten/eiwit ongeveer gelijk: rond 31%

er zijn zoveel meningen over wat goed kattenvoer is, als dat er kattenforumleden zijn..
(alleen de komende week kun je bij Zooplus nog Orijen bestellen tegen de 'oude' prijs) ;-)
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Anne82
Lynx
Lynx
Berichten: 173
Lid geworden op: 12 okt 2009 18:58
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Carocat verkrijgbaar in Zwolle

Bericht door Anne82 »

Dankjewel voor je uitgebreide antwoord Adriana!!
Groetjes Anne en een pootje van Max, Tommie , Barney en Lizzie!!!
Brooklyn
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jan 2010 19:37

Re: Carocat verkrijgbaar in Zwolle

Bericht door Brooklyn »

Op de website van Carocat staat waar je het kan krijgen. Hier staat ook een adres in Zwolle bij, ik kom zelf namelijk ook uit Zwolle vandaar dat ik het weet. Het is 1 of ander pension waar je het kan halen, staat wel op de website.
Plaats reactie