Geen bloemen meer in huis

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Geen bloemen meer in huis

Bericht door Catfish »

Ik ben dol op tulpen, elk jaar word ik weer blij als ik de eerste in de winkel zie staan.
Helaas vindt Zorro, mijn kater van bijna 8 maanden ze gewelidig speelgoed. (Net als nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dingen...) Tulpen worden systematisch onthoofd.
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Gebruikersavatar
Dieneke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 06 feb 2010 00:08
Locatie: Zutphen

Re: Geen bloemen meer in huis

Bericht door Dieneke »

Wij hebben ook geen bloemen (meer) in huis, de vaas wordt geheid omgegooit, en afleren is geen optie (als we weg zijn gaat de vaas zo weer om) Als we bloemen krijgen proberen we het nog wel, maar vaak vergeet :oops: ik dan de vaas van de boekenkast te halen (omdat ie daar veilig staat) dat is dus ook zonde...
Maar misschien zijn plakkertje eronder wel een idee, weet alleen niet of het dan vast genoeg zit :ethink:
Nyncke
Tijger
Tijger
Berichten: 1284
Lid geworden op: 25 sep 2008 09:29
Contacteer:

Re: Geen bloemen meer in huis

Bericht door Nyncke »

Wat nog wel eens kan helpen is een extra breed van onderen vaas, onderin kiezeltjes doen.
Maar helaas worden hier dan nog wel eens de bloemen eruit gekiept ( vooral als ik zo'n zakje plantenvoeding erin heb gedaan )
Voordeel dat de vaas niet zo snel omkiept.
Gebruikersavatar
Biny
Lynx
Lynx
Berichten: 197
Lid geworden op: 20 feb 2009 13:14
Locatie: Assen

Re: Geen bloemen meer in huis

Bericht door Biny »

Hier zitten ze niet persé aan de bloemen met het doel ze om te gooien maar willen ze er wel eens aan knabbelen. Ze zijn gelukkig niet alleen in de woonkamer (nouja, gelukkig? Als ze van 't behang af zouden blijven en we zeker weten dat ze ook geen verdere dingen zouden doen mochten ze het wel, maar ze gaan helaas af en toe nog in de fout want het blijft interessant....)
Ze weten wel dat ze niet aan de bloemen mogen zitten, als we het zien en we zeggen er wat van dan rennen ze weg :lol:
Ik ben Biny, woon samen met Isaäc
Baardkonijn Nou-Nou, Syrische hamsters Jackie en Bruce, 3 Visjes
En onze kittens LUNA & ZIVA! (9 mnd)
Plaats reactie