Dilemma

Het gedrag van sommige katten overstijgt het gewone spelen en neemt agressieve vormen aan. Zij blazen, grommen en vallen soms de verzorger aan. In veel gevallen is daar een oorzaak voor al is die soms moeilijk te achterhalen zonder een gedragstherapeut te raadplegen.
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Dilemma

Bericht door Cari »

Ik kan heel goed begrijpen Jilly, dat jullie hier toch toe hebben besloten. Funkel is een heel extreme kat en ik ben eerlijk gezegd bang dat er iets in zijn hersenen niet klopt. Een soort kortsluiting. Een soort van epileptische aanval, maar dan anders :???:
Ik hoop dat het asiel inderdaad een plekje op een boerderij of iets zal zoeken, want in een gewone thuissituatie is dus niet mogelijk.
Ik vind overigens wel dat de gedragsdeskundige zich er makkelijk/snel van af heeft gemaakt.

Als jullie een beetje van Funkel bekomen zijn en een andere kat hebben genomen, horen we dat graag! Leuke berichten dan ;-) !
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Dilemma

Bericht door Camoth »

Jeetje wat naar allemaal.

Ik vind het heel erg knap dat je zoveel hebt geprobeert. Ik ken weinig mensen, inclusief mezelf, die het zolang hadden volgehouden en zoveel inzet hadden getoont om het op te lossen.

Ik hoop dat jullie een kat zullen vinden die beter bij jullie past en niet zulk probleemgedrag vertoont. Veel sterkte!
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Gebruikersavatar
JLC
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 31 mar 2009 17:21
Locatie: La Nucia, Spanje
Contacteer:

Re: Dilemma

Bericht door JLC »

Ik heb je hele verhaal gelezen en je hebt erg je best gedaan voor Funkel. Ik weet niet of ik dit zo lang had volgehouden.
Hopelijk krijgt Funkel een mooie plek op een boerderij. Ik hoop dat jullie nog een kat gaan vinden die helemaal bij jullie past.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Plaats reactie