Oogje rood

Forum over alle voorkomende oogaandoeningen bij de kat
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Smaba
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 sep 2009 12:20
Locatie: Ergens in Nederland

Oogje rood

Bericht door Smaba »

Smartie lijkt een zorgenkatje te worden.
Op zich is ze wel erg levendig hoor!
Maar haar rechteroogje is rood en er komt groenachtige pus uit (is véél erger geweest,maar ik maak het elke dag schoon met een schoon wegwerpdoekje).Ook lijkt haar ene neusgat ietwat dicht te zitten.Naar dierenarts er mee of nog ff proberen met (wat ik net bij iemand las) echinadruppels?( waar haal ikdie dan??)??Ze heeft geen koorts (37,9 dus dat is goed),en is best levendig.Ze knuffelt alleen veel meer als in het begin dat ze bij me was...(tsja ik geef haar eten ontvlooi en ontwordm haar...enzo..)..Ik geef haar al vitaminepasta bij duss...ha ha maar ze eet als ze de kans krijgt het dieetvoer van de oppaskatten óók op...(blaasgruisdieet heben die)..
Vriendelijke groeten van Smarttie en Banjer
hun baasje.
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: oogje rood..

Bericht door sandy »

Ik denk dat je er verstandiger aan doet om even een bezoekje te brengen aan de dierenarts als je pus ziet.
Ik vermoed dat je kat daar best wel pijn aan heeft en met zulke dingen moet je niet zelf gaan dokteren.
Echinacea is goed spul ja maar je weet niet wat er aan de hand is en ook dat spul moet je niet zomaar gaan geven.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Smaba
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 sep 2009 12:20
Locatie: Ergens in Nederland

Re: oogje rood..

Bericht door Smaba »

sandy schreef:Ik denk dat je er verstandiger aan doet om even een bezoekje te brengen aan de dierenarts als je pus ziet..
Oke ik ga morgen een afspraak maken met DA...thnks!
Vriendelijke groeten van Smarttie en Banjer
hun baasje.
Plaats reactie