[=TERUG] Poes terug na 2 weken!

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gesloten
Gebruikersavatar
Roonepoon
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 aug 2009 09:47

[=TERUG] Poes terug na 2 weken!

Bericht door Roonepoon »

Hallo allemaal.

Na twee weken van angst, onzekerheid en slapeloze nachten is mijn poes Muis vanmorgen weer thuis aangekomen, geheel op eigen houtje. Ik deed de gordijnen van mijn slaapkamer open, en daar zat ze. Met grote ogen werd ik aangekeken, en toen ik eenmaal uit enthousiasme mijn raam er bijna uit trok, sprong ze naar binnen en we hebben eens even goed geknuffeld met veel geknor en blije mauwtjes. :lol:

Toen haar tweelingzus haar weer zag rende ze naar haar toe, ze gaven elkaar wat kopjes en alles is weer gewoon alsof er niks gebeurd is.

Dit is mijn eerste post op dit forum, en ik wou even iedereen die zijn/haar kat of poes kwijt is, een hart onder de riem steken.
Ik heb folders rond gebracht met "Vermist", ik heb alle verenigingen gebeld en bijna elke nacht tevergeefs rond gelopen in de buurt en gezocht. Ze is gesteriliseerd dus ook dat kan niet de reden voor haar vertrek geweest zijn. En nu twee weken later komt ze uit zichzelf weer terug. :-P

Kortom: GEEF DE MOED NIET OP! Hoe lang je kat of poes ook weg is, ze kan zo weer voor je neus staan!!!
Laatst gewijzigd door Roonepoon op 08 aug 2009 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Poes terug na 2 weken!

Bericht door Leonie89 »

wat fijn dat ze weer terug is!! goed dat je even een positief berichtje post, want er zitten hier inderdaad twee met een ontsnapte kat..
en nu weer lekker met haar knuffelen!!
kwam ze vaker buiten of was ze echt 'ontsnapt'?
Gebruikersavatar
Roonepoon
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 aug 2009 09:47

Re: Poes terug na 2 weken!

Bericht door Roonepoon »

Nee, ze kwamen al een tijdje buiten. Sinds een maand of twee. Eerst bleven ze allebij veel in de tuin. Gewoon lekker zonnen. Maar Muis is altijd erg onderzoekend en ondeugend geweest, en die besloot na een tijdje gewoon er eens een poos tussen uit te gaan. Big (haar zus) houdt er niet van om ver weg te gaan. Die gaat nooit verder dan de tuin, en ze blijft ook nooit lang buiten.
Laatst gewijzigd door Roonepoon op 08 aug 2009 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
rieneke
Tijger
Tijger
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:34
Locatie: leiden

Re: Poes terug na 2 weken!

Bericht door rieneke »

heerlijk dat ze weer terug is! :smile:
was ze vermagerd, of denk je dat ze bij iemand anders heeft gezeten?

mijn record dat ik een kat kwijt was staat op 3 weken.
Gebruikersavatar
Roonepoon
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 aug 2009 09:47

Re: Poes terug na 2 weken!

Bericht door Roonepoon »

Nee, dat viel eigenlijk wel mee hoe erg ze vermagerd was. Volgens mij heeft ze gewoon een tijdje bij iemand anders rond gehangen en heeft ze daar wat lekkers gekregen. Misschien dat ze daarom zo lang weg was.

Het wordt hoog tijd dat er een kleine halsband camera wordt uitgevonden. Dan weet je tenminste wat voor avonturen zo'n beestje allemaal meemaakt :lol:
Gebruikersavatar
Lana
Poema
Poema
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 okt 2008 16:14
Locatie: apeldoorn

Re: Poes terug na 2 weken!

Bericht door Lana »

Wat een mazzel! 2 weken in de zorgen zitten is niet niks!
Dat was vast leuk wakker worden!!

Veel knuffelplezier!
The good, the bad and the pussy!
Gesloten