Krabplank of krabpaal

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
TuttiFrutti
Lynx
Lynx
Berichten: 182
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:49
Locatie: Den Haag

Re: Krabplank of krabpaal

Bericht door TuttiFrutti »

Gita schreef:Mijn katten halen hun neus op voor krabpalen en planken dus hebben we een compromis. :roll: Ze mogen krabben aan een houten trap die boven staat en aan een ikea krukje in de kamer. Blijkbaar houden ze van hout en niet van dat kokosspul. :?:
Wij hebben een krabpaal zelf gemaakt van een boomstam. Hier wilden ze de 'gewone' krabpaal ook niet gebruiken, maar deze wel!
"People that hate cats, will come back as mice in their next life."

Lotje (1,5) en Lizzie (1 jaar)
Gebruikersavatar
Lana
Poema
Poema
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 okt 2008 16:14
Locatie: apeldoorn

Re: Krabplank of krabpaal

Bericht door Lana »

We hadden toen we lana kregen een krabpaal aangeschaft. (niet een hele grote)
Maar ze was te lui om er heen te lopen en pakte toch stiekem nog de bank.
We hebben nu een krabplank in de woonkamer gemaakt en daar maakt ze nu het meest gebruik van. Zie haar nooit meer de bank of stoel pakken! ;-)
The good, the bad and the pussy!
anoukbarona
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 jul 2009 11:38

Re: Krabplank of krabpaal

Bericht door anoukbarona »

Ik heb uiteindelijk toch een plank gekocht. zo'n hoekplank.

Kunnen we der leren dat dat haar krab-plek is en vooral niet onze bank haaha ben benieuwd..
Roos en Minousch
Panter
Panter
Berichten: 583
Lid geworden op: 03 sep 2006 19:14
Locatie: Vinkeveen

Re: Krabplank of krabpaal

Bericht door Roos en Minousch »

Ik heb 1 grote krabmeubel staan, en 1 iets kleinere, ze worden niet alleen gebruikt om te krabben, maar ook om heerlijk op en in te liggen, daar zijn ze ook voor, en als jij alleen maar krabplanken hebt, zorg dan wel dat je voldoende ligplekjes voor ze creeert.
Groetjes Linda, Minousch, Lisa en Chico en Vlinder
Lieve Roos* rust zacht
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Krabplank of krabpaal

Bericht door lievelijn »

mijn ervaring leert dat katten die plekjes zelf zoeken, hoeveel jij ook bedenkt en maakt :lol:
sommige dingen zijn te voorspellen maar andere zeker niet, dus als ik een nieuw huisje heb binnenkort zoek ik geen nieuwe plekjes maar wacht ik even laat vlinder t lekker zelf uitzoeken. Dan komen er als ze haar plekjes gevonden heeft wel nieuwe kussentjes etc.
ik <3 Vlinder
Plaats reactie