Kunnen eieren kwaad?

Er zijn verschillende manieren om je kat versvoer te geven en meerdere merken die hiervoor geschikt voedsel leveren. Bij BARF stelt men zelf het menu voor de kat samen, dat bestaat uit allerhande stukken vers vlees en toevoegingen.
Gebruikersavatar
michellexxxx
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jun 2009 13:14

Re: Kunnen eieren kwaad?

Bericht door michellexxxx »

Hmm ik ga ook eens proberen of Sammy het lekker vind, hij vond mijn breaker perzik erg lekker haha dus yoghurt ook maar proberen ! :lol:
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1709
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Kunnen eieren kwaad?

Bericht door Umimeis »

Ik heb Flea en Sam aan de verse zalm en kabeljauw gezet, ze vonden het heeerlijk!
Flea vind haring ook lekker, van Sam weet ik dat niet.
Gister had ik ansjovis door de salade gedaan en toen viel er een stukje van mijn bord (het was een flinke maaltijdsalade) en Sam zat toevallig ook op de tafel hij liep naar dat stukje ansjovis toe en at het zo op :icon_shifty:

Maar hij krijgt het niet weer want het is echt veel te zout. Hij ging ook gelijk naar zijn drinkbak.
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Gebruikersavatar
ingebeest
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 jul 2012 12:06

Re: Kunnen eieren kwaad?

Bericht door ingebeest »

oke er word hier nu al een half uur naar een bakje met een geklopt eitje gestaard :lol: maar nog niks van gegeten..
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kunnen eieren kwaad?

Bericht door nellebel »

hahaha hier eten ze alleen eigeel. gijs is er dol op, guusje moet altijd even langere tijd snuffelen. soms eet ze het wel soms niet.

hahaah die zitten te wachten tot je er een omeletje van bakt.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie