Schrikken van helemaal niks

Voor vragen over katten die bang zijn van mensen, geluiden, andere dieren, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lana
Poema
Poema
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 okt 2008 16:14
Locatie: apeldoorn

Schrikken van helemaal niks

Bericht door Lana »

Lana schrikt af en toe van helemaal niks. Ze loopt bijvooorbeeld over de bank. En dan ligt er iets op, wat net een beetje anders ligt dan normaal en dan schrikt ze zich helemaal de pleures!
De gaat er dan met een dikke staart naar toe, geeft het een tik en loopt weer weg!
Vanmorgen klom ze in mijn klerenkast en toen schrok ze van een opgevouwen broek waarvan de zak iets omhoog stond! Ze springt dan heel hoog, dikke staart en later geeft ze het ding een klap en loopt weg!

Herkent iemand dit?
The good, the bad and the pussy!
Jeff
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mei 2009 13:47

Re: schrikken van helemaal niks

Bericht door Jeff »

Maak er aub een video van.. Lijkt me ongelofelijk grappig om te zien.

Veelal is dit gedrag gewoon speelsheid. Dat de suffert een dikke staart krijgt komt omdat ze geen controle hebben over de haarzakken in hun staart. Bij boosheid en schrikken wordt hij vaak dik.

Zolang ze schrikt van willekeurige kleine dingetjes is het gewoon onderdeel van hun ontdekkingstocht. Als ze schrikt van iets wat je doet kan het wat anders zijn maar dat denk ik dus niet. Zoek er maar niet te veel achter, lach je daarintegen wel suf :lol:
Gebruikersavatar
Lana
Poema
Poema
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 okt 2008 16:14
Locatie: apeldoorn

Re: schrikken van helemaal niks

Bericht door Lana »

Het ziet er inderdaad wel erg grappig uit. Maar als ik er dan verder over na denk, is het miss voor haar niet zo prettig! Maar als dat bij het ontdekken hoort, is het inderdaad een filmpje waard! whaha!

Het zal wel moeilijk worden om op zo'n moment gelijk met de camera klaar te staan ;-)
The good, the bad and the pussy!
Plaats reactie