# Juno

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Gebruikersavatar
Peachy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 18 mei 2009 14:00
Locatie: Nijmegen

Re: Juno

Bericht door Peachy »

Haha tja als ik iets wil dan zal ik t krijgen ook :roll:

Ik krijg alleen steeds meer de neiging om gewoon naar een asiel te gaan en daar katjes vandaan te halen.. Maar ik heb beloofd aan die vrienden om ze van hun te nemen en ik haat beloftes breken, dus ik zal geduld moeten hebben..

En ik denk dat al mn vrienden nu wel genoeg hebben gehoord van: ooooh en dan ga ik dit doen met de katjes, oh en waar kan ik dat t beste neerzetten blabla :-P Ik heb laatst al hele ruzie gehad met mn vriend omdat hij zijn boxen ergens neer wilde zetten waar ik de krabpaal had neergezet. Terwijl er dus pas over een half jaar ofzo katten zijn :roll:
Samenwonend met lief Thomas en twee heerlijke kittens Juno en Smokey

viewtopic.php?f=5&t=18864
Gebruikersavatar
Peachy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 18 mei 2009 14:00
Locatie: Nijmegen

Re: Juno & Kaya

Bericht door Peachy »

Binky (de poes waar ik rond december/januari jonkies van zou krijgen) is geheel ongeplant nu al zwanger waarschijnlijk. De baasjes wachten nog even af of het wel echt zo is, maar het lijkt er wel verdacht veel op. Dit betekend dat ik waarschijnlijk in september (!!!) al kittens in huis heb lopen :grin:

Maarr.. dan begint mijn stage net en de extra vakken die ik zou gaan volgen zijn dan ook net begonnen. Gelukkig woon ik vlakbij mn stage en kan ik dus in mn pauzes naar huis, en de uni is ook erg dichtbij, dus ik kan vaak tussendoor naar ze kijken, maar heb ik in een weekend wel genoeg tijd om ze in ieder geval op de kattenbak te laten plassen en ze te laten kennismaken met de krabpaal?!?
Samenwonend met lief Thomas en twee heerlijke kittens Juno en Smokey

viewtopic.php?f=5&t=18864
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Juno

Bericht door Camoth »

Allereerst: wat leuk dat het er nu toch op begint te lijken dat ze zwanger is!

Een weekend is wel genoeg om ze te leren waar de kattenbak en dergelijke spulletjes zijn, maar ik denk dat de meeste mensen hier zullen adviseren dat je toch wat langer bij ze blijft in het begin. Gewoon ook om te zorgen dat alles wel goed gaat met ze.
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Gesloten