Kat toont dat ze je lief vindt

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Uumie
Panter
Panter

Re: Kat toont dat ze je lief vindt.

Bericht door Uumie »

Mijn Zorro is inderdaad ook zo... elke keer dat het uitging met een vriendje kwam zij me troosten en bij me slapen en alles, totdat ik over mijn liefdesverdriet heen was. :)
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
lievelijn
Cheetah
Cheetah

Bericht door lievelijn »

nou ja voor poes was het ook wel een reuze verandering..
va ons fijne appartementje in rotterdam waar ze overal mocht komen.. naar een huis in roosendaal met nog 3 andere mensen en ineens beperking van waar je heen mag.. (alleen keuken en woonkamer of mijn kamer) dus had me ingesteld op dat zij ook wel wa problemen ermee zou hebben... maar viel gelukkig reuze mee.. ze was voornamelijk bezig met mij troosten :verliefd:
ik <3 Vlinder
Uumie
Panter
Panter

Bericht door Uumie »

Hmm ja, dat is inderdaad wel een heel andere situatie. Ik heb tot mijn 19e thuis gewoond, en mijn huidige vriend heb ik op mijn 18e leren kennen. Dus die vriendjes waar Zorro me mee hielp (beetje raar geformuleerd, kom niet uit mijn woorden) waren in zoverre onbelangrijk voor haar, omdat haar wereld er niet door veranderde.
Ik mis haar nu soms heel erg, omdat zij me echt feilloos aan kan voelen. Maar als we elkaar weer zien is het net alsof ik nooit weg ben geweest en zit ze constant bij me. :verliefd: Morisson voelt me ook wel aan en komt vaak kroelen als ik een baaldag heb, maar George totaal niet, haha. Al heeft George natuurlijk ook niet zo'n leuke ervaringen met mensen tot nu toe, dus dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben.
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
lievelijn
Cheetah
Cheetah

Bericht door lievelijn »

ja vast!! maar met jullie liefde en geduld komt dat vast helemaal goed!!
ik <3 Vlinder
sophietje
Huiskat
Huiskat

Bericht door sophietje »

hallo allemaal,

ja mijn kat heeft ook zijn maniertjes: hij geeft ook kusjes en kent ook echt het woord 'kusje'. verder aait hij je ook wel eens als jij net bent opgehouden met aaien, dus misschien betekent het meer dat hij wilt dat je doorgaat :lol: hij slaapt bij mij in bed en kruipt dan heel dicht tegen me aan en gaat dan op z'n rug liggen met z'n koppie in mijn nek/hals, en geeft dan zelfs kopjes in z'n slaap :-| :grin: en dan nog iets geks: als ik buk om iets uit een kast te halen of ik sta af te wassen, dan springt ie in m'n nek en gaat daar rustig liggen, som valt hij dan echt in slaap. mijn katje is veels te vroeg bij de moeder weggehaald en zuigt ook af en toe op z'n staartje. als ie dan bij mij op schoot ligt en echt helemaal ontspant dat geeft hij mij zijn staart met z'n pootjes aan, die ik dan vervolgens in z'n bekkie moet stoppen. alsof ik een baby de fles geef, hahaha dat is wel gek. :lol: hij doet dat alleen als ie zich helemaal op z'n gemak voelt. is dus geen neurotisch gedrag wat je ook wel eens hoort.
Plaats reactie