Vermist

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Plaats reactie
sannelu
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mei 2009 18:06

Vermist

Bericht door sannelu »

in s-heerenberg zijn in 3maanden tijd 2 van mijn 4katten "weggelopen". door omstandigheden moest ik ze bij mijn ex laten omdat ik ze waar ik nu ben ze niet kon verzorgen.maar goed daar gaat het niet om.Het gaat om een grote "rode gemarmerde gecastreerde kater" genaamd Felix hij is 12 jaar oud en kwam al jaren buiten.kenmerken was dat hij aanhalig was en in het puntje van zijn staart zat een knikje. wie heeft m gezien of "gekregen" hij is op 28februari vedwenen.
en een paar weken geleden verdween ook "Noa" zij is gesteriliseerd, 3jaar oud en kwam pas zo'n 6maanden buiten omdat mijn ex haar lastig vond. zij is zwart met alleen een wit befje .kenmerk zij is enigzins kaal boven haar ogen. wie heeft haar gezien of "gekregen" ik wil ze graag terug.kan foto op verzoek sturen. wie weet er meer van?
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: vermist!!

Bericht door Kattenbella »

Heb je foto's op de amivedisite gezet en alle instanties al gebeld. De Amivedisite werkt echt super!
Succes!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
sannelu
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mei 2009 18:06

Re: vermist!!

Bericht door sannelu »

"felix"heb ik in maart al op de site van amivedi gezet en ook het dierenasiel toen al gebeld en telefoonnummer achtergelaten.helaas zonder resultaat. Noa is pas een paar weken weg. Ik heb "Noa" ook op Amivedi gezet vandaag. omdat mijn ex tegen me gezegd heeft dit gedaan te hebben wat niet zo blijkt te zijn.Ik heb weinig hoop dat ik ze nog terug zie.ik had ze graag met alle liefde terug gehad. nog bedankt voor de tip
Gebruikersavatar
ktje
Poema
Poema
Berichten: 278
Lid geworden op: 17 mei 2009 17:08

Re: vermist!!

Bericht door ktje »

pff wat vervelend 2 katten kwijt. Ik zag volgens mij laatst op marktplaats een rode kater/poes aangeboden en zeiden ook dat er een vreemde knik in zijn staart zat. Misschien even kijken weet niet meer waar en hoe. Zelf een keer kijken daarop

sterkte
Mijn trots: Lionell, Simba en Ziva
viewtopic.php?f=5&t=17663
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: vermist!!

Bericht door Kattenbella »

Marktplaats bekijken is inderdaad ook een goede tip en de dierenambulance bellen.
Mooi balen dit :???: Sterkte!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Cornelie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 mei 2009 22:25

Re: vermist!!

Bericht door Cornelie »

Pffff, ik wens jou ook sterkte, zit helaas in hetzelfde schuitje!
Laten we maar hopen dat ze weer aan komen hobbelen. Er is niks aan he, dan weet je pas hoeveel je om zo'n dier geeft!
sannelu
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mei 2009 18:06

Re: Vermist

Bericht door sannelu »

ja echt wel.ik had ze echt met alle liefde gehad nu heb ik nog 2 katten maar dat is niet hetzelfde ik heb er jaren voor gezorgd.ik denk zelf dat mijn ex die die katten lastig vond er iets mee te maken heeft maar dat is gissen omdat ik daar niet meer woon.ik denk niet dat ze nog terug komen.
Plaats reactie