Kitten loopt slecht

Voor vragen over katten die mank lopen, artritis hebben, niet kunnen springen of afwijkend gedrag vertonen in hun bewegingen.
Plaats reactie
brit74
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2009 20:40

Kitten loopt slecht

Bericht door brit74 »

Wij hebben 3 kittens, ze zijn nu 3,5 week oud maar 1 van de kittens sleept heel erg met zijn achter poten, komt dit nog goed, moet ik nu al met hem naar de dieren arts?? Hij gaat wel steeds sneller vooruit, maar in vergelijking met de andere 2 loopt hij heel slecht.

groetjes brit

Ik ben blij dat ik kan vertellen dat het met onze Timmie een stuk beter gaat, hij glijdt nog wel eens weg maar haalt nu echt katten streken uit. Hij is dus gewoon iets trager dan de andere 2. We houden hem natuurlijk wel goed in de gaten, in principe heeft hij al een nieuwe eigenaar gevonden en blijven de andere 2 bij ons maar mocht het toch zo zijn dat er iets met hem is dan blijft hij gewoon lekker bij ons. Mooie kitten leeftijd hoor, 4,5 week, heeeeeeeeeeeeeeel ondeugend :lol:
Laatst gewijzigd door brit74 op 24 mar 2009 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: kitten loopt slecht

Bericht door Leonie89 »

ik ben geen dierenarts, maar het lijkt mij niet goed, ik zou naar de dierenarts gaan. hou je ons op de hoogte?
Gebruikersavatar
Lana
Poema
Poema
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 okt 2008 16:14
Locatie: apeldoorn

Re: kitten loopt slecht

Bericht door Lana »

Ik zou de kitten ook na laten kijken bij de DA!
Zo weet je het in ieder geval zeker..
The good, the bad and the pussy!
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Kitten loopt slecht

Bericht door Admin »

Het klinkt als zgn. zwemmerspootjes. Dat is vaak wel goed te krijgen door fysiotherapie. Een dierenfysiotherapeut kan je daarbij helpen en je leren hoe je de pootjes weer in de juiste stand krijgt.

Zie ook http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 27&t=11155
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
1gulden
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2009 10:03

Re: Kitten loopt slecht

Bericht door 1gulden »

Hoi Brit,

Hoe is het met het katje wat niet goed liep. Ik heb nu ook een nestje van 3 kittens, nu twee weken oud. 1 van de 3 sleept een beetje met 1 achterpootje. Ben benieuwd hoe het met die van jou is.

Groetjes, Francisca
Plaats reactie