05-01-09 worden onze mannetjes gecastreerd

Voor alle vragen over de castratie en sterilisatie, de geslachtsdelen van de kat, en andere vragen m.b.t. de voortplantingsorganen.
Gebruikersavatar
Maartje
Lynx
Lynx
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 aug 2008 10:26
Locatie: Beuningen (gld)
Contacteer:

Re: 05-01-09 worden onze mannetjes gecastreerd

Bericht door Maartje »

hahaha jaah inderdaad.

nouja ik denk dat ze de hele avond wel onder zeil liggen :smile: wel lekker rustig zo zonder dat kattenkwaad :eangel: hihi
Luca (Zwart/Wit) 27-07-08
Kenji (Cypers) 27-07-08
Amber (Beige/Wit) 30-04-09

viewtopic.php?f=5&t=16743
Gebruikersavatar
Pompidou_poesie
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 sep 2008 13:57

Re: 05-01-09 worden onze mannetjes gecastreerd

Bericht door Pompidou_poesie »

dat wel, en de dames zijn ook veel meer op hun gemak, zonder katerstreken in de buurt :)
Groetjes van Cindy
baasje van Akira (berner sennen) en personeel van Casper, Elias, Pompidou en Poesie
Gebruikersavatar
Maartje
Lynx
Lynx
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 aug 2008 10:26
Locatie: Beuningen (gld)
Contacteer:

Re: 05-01-09 worden onze mannetjes gecastreerd

Bericht door Maartje »

ze werden net allebei een beetje wakker en waren op de plek aan het likken maar liggen nu al weer te pitten :-)
Luca (Zwart/Wit) 27-07-08
Kenji (Cypers) 27-07-08
Amber (Beige/Wit) 30-04-09

viewtopic.php?f=5&t=16743
Gebruikersavatar
Maartje
Lynx
Lynx
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 aug 2008 10:26
Locatie: Beuningen (gld)
Contacteer:

Re: 05-01-09 worden onze mannetjes gecastreerd

Bericht door Maartje »

Zow de heren zijn al een beetje wakker aan het worden, ze hebben allebei een klein beetje gegeten (paar brokjes bij ze neer gelegd) en op advies van Sandra geef ik ze zo nog een beetje
Ik zat net even bij Luca die inmiddels de doos van Kenji ingepikt heeft en die draaide zich meteen op z'n rug zodat ik z'n buik weer kon kroelen (zoals ie altijd doet) dus dat is een goed teken, Kenji zit zojuist op de kattenbak dus het komt langzaamaan weer in orde :) is toch wel erg stil zo met de 2, nou eens kijken wat ze gaan doen...
Luca (Zwart/Wit) 27-07-08
Kenji (Cypers) 27-07-08
Amber (Beige/Wit) 30-04-09

viewtopic.php?f=5&t=16743
Gebruikersavatar
Pompidou_poesie
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 sep 2008 13:57

Re: 05-01-09 worden onze mannetjes gecastreerd

Bericht door Pompidou_poesie »

ja hier ook stil... normaal zijn de heren hier tussen 20 en 22 in de weer met rennen, springen, ... nu ligt casper strike, en zit elias nog wat beduusd voor zich uit te kijken :)
Groetjes van Cindy
baasje van Akira (berner sennen) en personeel van Casper, Elias, Pompidou en Poesie
Gebruikersavatar
Maartje
Lynx
Lynx
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 aug 2008 10:26
Locatie: Beuningen (gld)
Contacteer:

Re: 05-01-09 worden onze mannetjes gecastreerd

Bericht door Maartje »

hier liggen ze ook al weer te slapen, ik heb Kenji de doos weer terug gegeven en lekker voor de verwarming gezet, want die voelt wel erg koud aan. en Luca ligt weer op het kleed onder de tafel.

Ik ga zo ook slapen ik zet een klein bakje met voer neer en gewoon water dan komt het wel goed denk ik, morgen weer om 7 uur op en dan snellllllll weer ff kijken, misschien dat ik nog wel eerder opsta om ze nog extra lang aandacht te geven, 's morgens meestal maar ff de tijd voor...

Pompidou_poesie jij ook veel succes vannacht en ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat strax.

Groetjes Maartje
Luca (Zwart/Wit) 27-07-08
Kenji (Cypers) 27-07-08
Amber (Beige/Wit) 30-04-09

viewtopic.php?f=5&t=16743
Gebruikersavatar
Pompidou_poesie
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 sep 2008 13:57

Re: 05-01-09 worden onze mannetjes gecastreerd

Bericht door Pompidou_poesie »

hier staat ook eten, voor het geval ze het willen, maar voorlopig lijken ze nog geen honger te hebben.

ik ga ook zo plat, en morgen om 7 uur sta ik ook al weer beneden om te kijken hoe het gaat!!! (als ik vannacht al niet wakker wordt om te kijken :oops: )
Groetjes van Cindy
baasje van Akira (berner sennen) en personeel van Casper, Elias, Pompidou en Poesie
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: 05-01-09 worden onze mannetjes gecastreerd

Bericht door Leonie89 »

jullie zorgen goed voor jullie heertjes!! leuk om de vorderingen te lezen!!
knuffels voor de heren!!
Gebruikersavatar
Tommy2008
Huiskat
Huiskat
Berichten: 61
Lid geworden op: 18 nov 2008 23:00

Re: 05-01-09 worden onze mannetjes gecastreerd

Bericht door Tommy2008 »

Fijn dat het goed gegaan is allemaal ... en wat leuk om te lezen hoe het jullie en de katers vergaat !
Mijne mag volgende week maandag en was zeer benieuwd naar jullie ervaringen !
Ga ook proberen om erbij te mogen zijn ...en gelukkig weet ik nu dat de oogjes open blijven als ze onder narcose gaan ...lijkt me wel een eng gezicht eigenlijk maar vindt het wel super interesant om het te bekijken !
Succes maartje en pompidou_poesie ...en wedden dat jullie veel eerder wakker zijn om ff te kijken bij jullie lieverds ;-)
Gebruikersavatar
Pompidou_poesie
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 sep 2008 13:57

Re: 05-01-09 worden onze mannetjes gecastreerd

Bericht door Pompidou_poesie »

Ik ben 4x gaan kijken vannacht :oops:

Vooral Casper weet met zichzelf geen blijf, lijkt me, hij loopt wat verloren rond, en weet het precies allemaal niet zo goed. Wel is hij weeral aan het springen en spelen, maar dan ineens krijgt hij precies een "klop van de hamer", en lijkt hij het even allemaal niet meer te weten...

Is dit normaal??

Elias is wel weer helemaal zichzelf, al miauwt hij nu bijna niet meer, wat hij voor de operatie wel deed (leek wel een krolse kater)
Groetjes van Cindy
baasje van Akira (berner sennen) en personeel van Casper, Elias, Pompidou en Poesie
Plaats reactie