De badkamer

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Gesloten
rebbeltje_72
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 dec 2008 13:29

De badkamer

Bericht door rebbeltje_72 »

Ik heb in totaal 4 katten en allemaal even lief en ondeugend. Echter een kat (bijna verdronken) gaat altijd mee onder de douche. En dan ook echt onder het water. Nu droog ik hem daarna wel goed af maar ik ben heel bang dat hij verkouden of ziek wordt. Ik heb al geprobeerd om de deur dicht te houden maar hij maakt hem telkens open. Bovendien als hij al door heeft dat ik richting badkamer ga dan rent hij voor mij uit en staat al keurig te wachten. Mijn vraag is ook of dit gezondheidsproblemen kan opleveren. Heeft iemand hier ervaring mee?
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: De badkamer

Bericht door Leonie89 »

ah wat lief! gezellig samen douchen..
bedoel je met de deur dicht houden? de buitendeur of de deur van de douche? want me een kat onder de douche lijkt me geen probleem, als hem hem daarna maar even binnenhoudt. zeker in de winter..
Gebruikersavatar
rieneke
Tijger
Tijger
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:34
Locatie: leiden

Re: De badkamer

Bericht door rieneke »

wat grappig! :grin:
lijkt me prima hoor, na afloop een handdoek erlangs, en even binnenhouden tot hij goed droog is.
katten zijn gelukkig niet van porcelein :-P
Gebruikersavatar
oonah
Lynx
Lynx
Berichten: 156
Lid geworden op: 31 jul 2008 11:37
Locatie: Antwerpen

Re: De badkamer

Bericht door oonah »

Hier ook een waterliefhebbertje, al 5 keer in het bad geduikelt en nog steeds even nieuwsgierig.
Ik denk niet dat het kwaad kan hoor.
:smile:
click to see: Foxy & Jacky, the movie
The more people I meet, the more I like my cat...
Gebruikersavatar
Seemy
Poema
Poema
Berichten: 364
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:13
Locatie: Enschede

Re: De badkamer

Bericht door Seemy »

:lol: Wat grappig joh! Gewoon de kat mee onder de douche!!

Die van ons is wel erg gek op water en staat ook gelijk vooraan als er ergens een kraan aan gaat. Maar onder de douche dat gaat hem wel een stapje te ver.

Als we klaar zijn met douchen en je doet de douchedeuren open dan gaat hij er gelijk in! Een laag water of niet, dat maakt hem niks uit, hij gaat er zo in liggen :grin: Zal wel lekker warm zijn!!
A POSITIVE CATTITUDE RULES THE DAY :-)
~ CAT ADDICT ~
Gesloten