Hallo,
We hebben kitten (van 10 Mei) en hij was vorgie week nog speels. Maar nu slaapt ie hele dagen en doet niks.. Voor een kitten nogal saai. Hij heeft vorige week ook Koorts gehad (Hij was ziekjes) maar hiervoor zijn we niet naar de dierenarts gegaan.
Wat zouden jullie doen even een week wachten of naar de Dierenarts gaan ? (hij had het 2de spuitje vorige week gehad en is nu bezig met een soort van zalfje in ze nek voor de vlooien).
Groetjes Rogier!
Kitten is te rustig
-
- Lynx
Re: Kitten is te Rustig
Saai en voor een kitten ook niet helemaal normaal. Het kan een reactie zijn op de enting. Een telefoontje naar de dierenarts om het probleem voor te leggen lijkt me verstandig. Dan weet je in ieder geval of je je zorgen moet maken of niet.
QVOD PRO VIAE FIT PRO VIA
Re: Kitten is te rustig
Als een kitten koorts heeft moet je ten alle tijde de dierenarts inschakelen.
Zeker als hij nu nog steeds loom is, dan is er echt iets niet goed met dat diertje.
Begrijp niet waarom je niet gelijk hebt ingegrepen
Toen onze Buffy ineens ziek was zijn we ook stante pede naar de dierenarts gegaan, en dat was later op de avond dus spoedconsult.
Zij had ook koorts en waarschijnlijk een virus opgelopen waar de andere katten geen last van hadden.
Ze heeft dus wel een injectie gekregen om de koorts te verlagen en tabletjes voor een paar dagen zodat ze geen terugval zou krijgen..een dier kan je niet zomaar uit laten zieken en zeer zeker een kitten niet en een eventuele ent reactie kan ook vervelende gevolgen hebben.
Zeker als hij nu nog steeds loom is, dan is er echt iets niet goed met dat diertje.
Begrijp niet waarom je niet gelijk hebt ingegrepen

Toen onze Buffy ineens ziek was zijn we ook stante pede naar de dierenarts gegaan, en dat was later op de avond dus spoedconsult.
Zij had ook koorts en waarschijnlijk een virus opgelopen waar de andere katten geen last van hadden.
Ze heeft dus wel een injectie gekregen om de koorts te verlagen en tabletjes voor een paar dagen zodat ze geen terugval zou krijgen..een dier kan je niet zomaar uit laten zieken en zeer zeker een kitten niet en een eventuele ent reactie kan ook vervelende gevolgen hebben.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Helemaal mee eens, als de donder naar de dierenarts zou ik zo zeggen! Een kittentje is veel te kwetsbaar om het maar een beetje op z'n beloop te laten.
groeten,
Sandra
groeten,
Sandra
Daar sluit ik me helemaal bij aan! Een kitten is nog zo kwetsbaar dat koorts alleen al reden genoeg is voor een dierenartsbezoek, een loom kittentje is dat helemaal.Sandra W schreef:Helemaal mee eens, als de donder naar de dierenarts zou ik zo zeggen! Een kittentje is veel te kwetsbaar om het maar een beetje op z'n beloop te laten.
groeten,
Sandra
groetjes Sharon
Toen mijn kittens waren ingeent, kregen ze ook allemaal koorts, ze waren heel erg loom. Ik ben direct teruggegaan en ze kregen allemaal een spuitje tegen de koorts. Daarna ging het veel beter.
Het kan zijn dat jouw kitten ook een reactie heeft op de inenting. Koorts is gevaarlijk, ga alsjeblieft direct naar de dierenarts!
Het kan zijn dat jouw kitten ook een reactie heeft op de inenting. Koorts is gevaarlijk, ga alsjeblieft direct naar de dierenarts!