Kattenmelk & Kittenbrokken

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1760
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Kattenmelk & Kittenbrokken

Bericht door sandy »

Amen!
Feit dat topicstarter 1 dag na het zogenaamde vreselijke verlies van de kittens al een andere kat op het oog heeft zegt mij wel genoeg.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Kattenmelk & Kittenbrokken

Bericht door Kattenbella »

Ik probeerde foto's te plaatsen van Bram met pusogen en hoe hij nu is, lukte helaas niet.
Het komt wel in orde. Jammer dat je niet wilt doorzetten, het lot van je katjes is nu erg onzeker. Hoe oud zijn ze trouwens en waar komen ze vandaan?
Misschien verander je van mening en kunnen we je helpen en tips geven.

We zijn hier weleens boos, maar we bedoelen het goed. Als je onze hulp bij deze kleintjes nodig hebt zijn we er voor je!

Sterkte met je oma!
Groeten Bella
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
evaleeuw
Lynx
Lynx
Berichten: 168
Lid geworden op: 10 jun 2008 18:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kattenmelk & Kittenbrokken

Bericht door evaleeuw »

Ik snap dit ook allemaal niet zo... Ben echt als de dood dat mijn kat iets overkomt maar ik doe haar nooooit meer weg. Al moet ik mijn hele loon aan haar spenderen.
Groetjes Eva
Gebruikersavatar
Stanley+Lola
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 aug 2008 20:12

Re: Kattenmelk & Kittenbrokken

Bericht door Stanley+Lola »

Hi allemaal

Wij hebben 2 kittens Stanley van 23 april en Lola van 21 juni,
Stanley is met 12 weken bij ons gekomen en Lola met 6 weken wat uiteraard veel te vroeg was.
Stanley kreeg bij zijn baas brinta te eten bij ons krijgt hij Whiskas junior, hij is ineens erg gegroeit en volgens de DA al bijna 1 kilo zwaarder dan de rest van zijn leeftijds genootjes maar dat was niet erg. Lola krijgt speciaale kittensmelk en brokjes geweekt in gekookt water, ze eten allebei in een aparte kamer zodat we kunnen zien wat ze eten.
Nu heb ik net gelezen dat Whiskas helemaal niet zo goed is wat kan ik dan het beste halen?

Maar waarom ik op het forum keek is omdat Lola vieze billetjes heeft ze is naar de dierenarts geweest (ze was iets licht maar het ging goed) ik veeg ze nu af met billendoekjes. Wat kan ik hieraan doen? Komt dit omdat ze zo jong is? Ze wast zich zelf een beetje Stanley wast Lola ook steeds vaker.

Greets van ons!
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Kattenmelk & Kittenbrokken

Bericht door Leonie89 »

wij geven onze kat royal canin.. dat is iets duurder, maar ze hoeven er minder van te eten dan bijv. wiskas.. en ze poepen er dus ook minder door.. en dikkere poep.. misschien is dat iets??
met die billendoekjes zou ik voorzichtig zijn.. lola moet wel aanleren zich te wassen.. stanley helpt haar, lees ik, dit heel goed te leren..
Gesloten