goede oplossing???????

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Gesloten
Gebruikersavatar
Missjoy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 jun 2008 00:05

goede oplossing???????

Bericht door Missjoy »

Een vriendin heeft 1 kitten van 13 weken. Nu gaat ze 12 dagen op vakantie.

Ze heeft met verschillende vrienden afgesproken dat ze 1 x op een dag naar het beestje toe gaan om het eten te geven en even een half uurtje blijven voor de gezelligheid.

Is dit een goeie oplossing??????
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: goede oplossing???????

Bericht door Sandra W »

Nee, dat is bij een kitten helaas een totaal verkeerde oplossing. Het kittentje is echt veel te lang alleen en zal volkomen verpieteren van 1 keer per dag een beetje aandacht. Ze hebben namelijk nog enorm veel aandacht nodig en ze moeten een paar keer per dag eten. Ook kan er van alles mis gaan in de tussentijd en kan het beestje het hele huis slopen. Kortom, iemand zal het kittentje in huis moeten nemen en dat is best gezellig toch?

groeten,
Sandra
Gebruikersavatar
Missjoy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 jun 2008 00:05

Re: goede oplossing???????

Bericht door Missjoy »

tja ik vind het persoonlijk ook geen goeie oplossing, Nu ligt het feit er dat ik eigenlijk de enige ben die het beestje in huis kan nemen. Maar ik heb zelf ook een kitten van 14 weken en heb nu nog vakantie maar straks als zij op vakantie gaat dan moet ik weer aan het werk. En heb geen zin dat 2 kittens mijn hele keet afbreken! En op dit moment gaat het met mijn kitten net zo goed!

vind het wel lastig maar het is natuurlijk ook haar probleem! en niet de mijne! haha
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: goede oplossing???????

Bericht door Sandra W »

Ik denk dat jouw kittentje het juist heerlijk zal vinden om met het andere kittentje te spelen en als je ze dan overdag alleen in de keuken ofzo laat dan breken ze ook je huis niet af. Al met al lijkt dit me dit de ideale oplossing, al ben je natuurlijk niets verplicht.

groeten,
Sandra
Gesloten