buurkater

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: buurkater

Bericht door Kattenbella »

San, toch wel!
Het is voor hen soms echt afsluiten voor velen die hulp nodig hebben.
Ik baal hier ook van, maar ik blijf de overheid boos aankijken en niet de mensen die ofwel slecht betaald of vrijwillig dit werk doen. Belachelijk natuurlijk dat konijnen de l.l zijn :???:

Hetzelfde gaat ook op voor onze bejaarde medemensen en andere "zwakkere" groepen in deze steeds harder wordende samenleving.

Ik zucht even weer van opluchting met een volle bus voor de dierenambulance. Mijn hoop blijft en ik blijf er voor vechten! :evil:
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1760
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: buurkater

Bericht door sandy »

Bella, geloof me dat dat voor konijnen echt niet opgaat.
Daar doen ze niks voor omdat ze die niet belangrijk genoeg vinden, en dat terwijl ze er voor elk dier moeten zijn.
Waarbij ik van mezelf en verhalen van anderen weet dat ze gewoon de moeite niet eens nemen om op een serieuze oproep af te gaan.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: buurkater

Bericht door Kattenbella »

Hangt het er ook nog eens vanaf waar je zit en wie het werk doen. gemeentes bepalen ook een deel van het beleid en er zijn vele vrijwilligers die niet allemaal even geschikt zijn, maar wel hun best doen.

Ik ken hier diverse mensen die zich wel inzetten voor konijnen, net zoveel als voor andere dieren.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gesloten