Eigen plekje

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gesloten
Gebruikersavatar
Luna
Huiskat
Huiskat
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 mei 2008 10:01

Eigen plekje

Bericht door Luna »

Goedemiddag allemaal!

Ik had een vraagje, ik zag in een ander Topic over krabpalen dat een kat graag een eigen plekje heeft. Nou zijn er dus krabpalen die je zelf weer kunt veranderen. Maar is dit dan niet ontzettend vervelend voor de kat omdat ze de hele tijd moet veranderen?

Bedankt alvast voor jullie reactie's!

Groeten Kim
Luna en Valentino
Gebruikersavatar
jobey
Poema
Poema
Berichten: 306
Lid geworden op: 01 mar 2008 12:36
Locatie: Assen

Re: Eigen plekje

Bericht door jobey »

Er zijn katten die het vervelend vinden. Maar er zijn ook katten die het niet erg vinden en het als een afwisseling zien. Die van mij kunnen goed tegen veranderen, niet alleen van de krabpaal maar ook het interieur wisselt hier nog wel eens (klein tikje van mij), en tot nu toe heb ik nog niets gemerkt bij mijn 2 beesies.

Dus ik zou zeggen let goed op, wanneer je wat veranderd in huis of aan de krabpaal, hoe je kat/poes er dan op reageert
Saskia is trotse bazin van Stimpy en Sem!
† 30 maart 2010 Jobey
Gebruikersavatar
Peeuwke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 15 dec 2006 10:37
Locatie: België - Landen

Re: Eigen plekje

Bericht door Peeuwke »

Ik denk ook dat het vooral van jou kat zal afhangen.
Mijn katten vinden alles na een tijdje saai, speelgoed, krabpaal, mandjes, na een tijdje gunnen ze het geen blik meer.
Maar als ik die dingen dan weer in een ander "dag licht" zet is het weer (voor eventjes) helemaal in.
Nu het speelgoed zet ik gewoon een tijdje in de kast maar zoals de krabpaal verander ik regelmatig van plaats en kamer.

Groetjes
Gesloten