Gebroken lendewervel - verlamming staart

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
saartje_6
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2007 21:46

Bericht door saartje_6 »

Hoi Hoi

Hier weer even een berichtje van mij. Na 5 dagen mocht Alva weer buiten en zodra ze merkte dat dit ook kon was ze dan ook heel snel buiten. Ze besloot zelfs dat ze het niet nodig vond om zich 's avonds even te melden. De volgende morgen was ze nog altijd niet terug en ik dacht natuurlijk al weer het ergste. Echt de hele buurt heb ik afgezocht en lastig gevallen met mijn geroep en gefluit, maar nergens was Alva te bekennen. Maar toen opeens toen het begon te regenen stond ze weer op de stoep net alsof er niets aan de hand was. Ik was natuurlijk super blij! Hierna gaat ze nog wel naar buiten, maar blijft goed in de buurt dus ze heeft er toch wel van geleerd geloof ik. Nu, twee weken na de operatie, kan ze al weer in struiken waar veel takken in zitten klimmen en loopt ook al over het dak van ons tuinhuisje heen. Alles gaat dus heel goed (en met de dag zie je vooruitgang) en is dus tot een goed einde gekomen: gelukkig!

Iedereen bedankt voor de reacties!!!

@Lies77 onze poes heeft zelfs geen stompje meer echt haar hele staart is eraf (zie foto), maar ik merk inderdaad dat ze het erg vind om nog van haar kopje tot het einde van haar rug gestreeld te worden.

Afbeelding
Afbeelding
saartje_6
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2007 21:46

Bericht door saartje_6 »

[quote="saartje_6"]@Lies77 onze poes heeft zelfs geen stompje meer echt haar hele staart is eraf (zie foto), maar ik merk inderdaad dat ze het erg vind om nog van haar kopje tot het einde van haar rug gestreeld te worden.

moet zijn dat ze het erg fijn vindt om zo gestreeld te worden!!!
Gebruikersavatar
Lies77
Poema
Poema
Berichten: 222
Lid geworden op: 17 mar 2006 16:55
Locatie: Kalmthout
Contacteer:

Bericht door Lies77 »

Fijn dat ze het zo goed doet. Woefie deed ook al heel snel terug mee met Musti, vooral de ondeugende dingen natuurlijk.

Het stompje van Woefie is eigenlijk ook alleen het laatste (of eerste) werveltje van haar staart. Verder amputeren ging niet, anders zou een stuk van haar rug weg zijn en dan zou ze waarschijnlijk ook verlamd zijn. Tziet er eigenlijk hetzelfde uit als Alva's achterkant. Maar dan met haar er terug op. ;-)
Gesloten