wat een ideeen en tips alleen kan ik voor mijn exkater en ex poes niet de juiste ideeen vinden.
dus hier maar even mijn vraag;
ik heb een exkater van 4 jaar die we vanaf 24 februari hebben uit het asiel en een expoes van 9 jaar uit een gezin die ook vaak buiten kwam, beiden zijn al een aantal keren aan een tuigje naar buiten geweest helaas is Tinky(expoes) een keertje ontsnapt toen mij jongste de deur open liet

ook ik wil ze graag naar buiten laten om toch het geluk van mijn katten voorop te stellen, nou wonen wij is een gewone buurt met redelijk wat verkeer veel andere katten. de hond van de buren vind katten niets tja dat heb je met mensen ook maar om nou daarom mijn poezen binnen te houden! nee. ik hoop dat ze hun behoefte op de bak blijven doen en dat ze hun weg terug vinden maar hoe moet ik dat verder aan pakken. we hebben ze nu 6 weken, de tuin is afgezet met coniferen en gaas aan de voorkant met schuttingen wellicht dat ze onder de carpoort en loopdeur kunnen en daar zal ik dan een stukje gaan voor maken ook voor de konijnen als die ontsnappen.
wat voor tips kunnen jullie mij nog geven?
ik ga ze dus pas eten geven als ik ze naar binnen roep. en dan ook iets extra lekkers zoals pate of iets van kip e.d.
groetjes wendy