miauw

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
jane21

Bericht door jane21 »

hoi deziree,

sorry heb de afgelopen dagen veel moeten werken vandaar geen bericht.
ja heb een besluit genomen zodra ze niet meer krols is gaan we met beide katten naar DA dus zo snel mogelijk ga nu werken schrijf vanavond wel wat

groetjes jane
Desiree
Huiskat
Huiskat
Berichten: 52
Lid geworden op: 31 jan 2007 07:52
Locatie: Gouda

Bericht door Desiree »

Spannend! Hopelijk (voor jullie allemaal ;-)) werkt het en hebben jullie geen slapeloze nachten meer.

Groetjes.
Desiree
jane21

Bericht door jane21 »

hoi!

nou het is over!! lekker slapen weer Ga dinsdag Da bellen! Hoop alleen niet dat der zus nu opeens nog krols gaat worden
groetjes
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Dat is fijn, maar heb je nu maar 1 poes gesteriliseerd?

groeten,
Sandra
wily
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mar 2007 20:47

Bericht door wily »

Hoi jane
Ik kan je advisere om je andere poes ook te late helpe als je dat nog niet hebt gedaan.
Ik zeluf wachten tt mijn poes grols ging worde om haar de poese pil tegeve omdat mijn toen werd geadviseerd.
Mijn poes kan bijna niet mauwe heeft een heel zacht mauwtje en ze was naar buite gegaan nou je raad het al ze was zwanger kwame later achter.
Ze is met een keizersnee bevalle omdat ze het niet kan het bevalle,en kan je vertelle dat kost wat en gelijk late sterlisere
En toen de kleintjes ware gebore we kwame thuis en moeder poes acepteerde haar kindjes niet ze wilde de kleintjes bijten...dus dan moet je met flesjes aan de gang met speciaale kittevoer..kost ook weer wat zo'n blikje.
En ja tussen door kunnen ze ook verstoppinge krijge de kleintjes wat die van mijn hebben gehad dus hup weer naar de dierearts kome ook weer koste bijkijke(in mijn geval precies meestal in het weekend tarief)
En gistere ben ik met een van de kleintjes bij het diereziekehuis geweest want een van de kittens gaf over dus hopla weer een rekening.
En in het begin dat je er om het uur a twee uur uit moet om tevoede dag en nacht.(en dan maar hope dat ze hale is mijn verteld door de DA want de moeder is toch heel belangrijk)
Ik mag van geluk prijze dat mijn man vrij had genome om mijn overdags een beetje telate slapen om de kittens snachts te kunnen voeren.
En ook de zorg beetje over teneme van mijn 3 kindertjes.
Komt heel wat bij kijke kittens.
Dus als ik jou was als je het nog niet hebt gedaan laat je andere poes ook helpe.

p.s vandaag zijn mijn kittens 3 weekjes oud :grin:
Ze drinke nog steeds goed en groeie goed :smile:
Ze hebben al name van hun baasjes gekregen
Meisje heet silvy(omdat ze helemaal grijs is)
jongetje heet boris
en het andere ventje heet jonnie
Hallo allemaal mijn naam is wilma.
Ik heb twee schatte van katte.
De name zijn annie das mijn meisje.
En mijn ventje heet chico
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Wat leuk weer een update te lezen. Ik ben blij dat het goed met ze gaat! Nog maar even volhouden hè ;-).

groeten,
Sandra
jane21

Bericht door jane21 »

hoi

nee ze zijn allebie nog niet gesterelisseerd ik bedoelde dat twinky niet meer krols was nou maar hopen dat sneaky niet krols wordt als we die afspraak hebben hahaha

groetjes
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Aha, dat is dan opgehelderd. Fijn dat ze alletwee "onder het mes gaan" ;-)

groeten,
Sandra
Gesloten