dikke onderlip

Voor vachtproblemen zoals kaalheid, schilfering, etc. en huidaandoeningen zoals allergische reacties, al dan niet samenhangend met ziektes, voeding of medicijnen.
Gesloten
Gebruikersavatar
GiNi
Poema
Poema
Berichten: 253
Lid geworden op: 17 apr 2006 20:55
Locatie: Mechelen

dikke onderlip

Bericht door GiNi »

Sumi heeft sinds dit weekend een gezwollen onderlipje, ik heb dit nog nooit gezien. ze heeft verder niks dat ik zo kan merken, eet en drinkt nog goed en ziet er gezond uit. heb al gedacht dat het iets met haar eten te maken kan hebben maar ze eet wat ze altijd eet en haar eet- en drinkbak worden heel regelmatig schoongemaakt...
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Heeft ze misschien last van een tand of kies? Ik heb hier weleens katten gehad die dit hadde, omdat ze een onstoken tand of kies hadden.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
yana
Panter
Panter
Berichten: 590
Lid geworden op: 06 feb 2004 15:40

Bericht door yana »

Gestoken door iets misschien?
jenniegirl
Huiskat
Huiskat
Berichten: 30
Lid geworden op: 16 feb 2007 07:58

Bericht door jenniegirl »

of misschien heeft ze een heel klein wondje dat je niet ziet dat het is gaan ontsteken.

hoop dat het aardig is opgeknapt,

groetjes van jennie
Gebruikersavatar
GiNi
Poema
Poema
Berichten: 253
Lid geworden op: 17 apr 2006 20:55
Locatie: Mechelen

Bericht door GiNi »

Ondertussen is het zo goed als genezen, al heb ik nog altijd geen idee vanwaar het kwam. Het zag er enkele dag echt lelijk dik en rood uit. Heb haar elke dag een nieuwe eetbak gegeven, kwestie van het genezen wat te stimuleren en intussen lijkt het toch wel terug in orde. Hopelijk komt het niet meer terug!
Gesloten