Zalf opgegeten..

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Marion
Lynx
Lynx
Berichten: 151
Lid geworden op: 02 jan 2003 18:54
Locatie: rijssen

Zalf opgegeten..

Bericht door Marion »

Vanmorgen vond ik een tube eczeemzalf van mezelf, waar Kinky flink op heeft lopen knagen. Het kan dus goed zijn dat hij ook zalf heeft binnengekregen. Ook heeft hij gekotst vannacht, maar ik weet niet in welke volgorde deze 2 gebeurtenissen zijn geweest.

Kan dit kwaad, heeft iemand het wel eens eerder meegemaakt?
Ik weet ook niet hoe laat het is geweest. Op dit moment is ie rustig, maar dat komt waarschijnlijk doordat meneer de hele nacht aan het razen is geweest. :gmorning:

Ik hou m in de gaten, maar ben benieuwd of er meer katten dit soort fratsen hebben uitgehaald..
If you hold a cat by the tail you learn things you cannot learn any other way..
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

He Marion, kan je je dierenarts even bellen hierover? Wat is het voor zalf en wat voor tube zit het in? Als de tube van metaal is moet je ook goed opletten. Ik zou gewoon even bellen dus.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Bel gewoon de spoedeisende weekenddierenarts, die zijn er speciaal voor en vinden het echt niet erg. Ik duim met je mee dat Kinky er niets aan over houdt!

groeten,
Sandra
Gebruikersavatar
Marion
Lynx
Lynx
Berichten: 151
Lid geworden op: 02 jan 2003 18:54
Locatie: rijssen

Bericht door Marion »

Zoow, sorry voor de late reactie..
Er is niets aan de hand, gelukkig!

Ik heb eerst de huisarts gebeld, en volgens de assistente zat er niet schadelijks in de zalf, en daarna de dierenarts. De tube ziet er, afgezien van de 4 gelijke gaatjes, niet beschadigd uit, en ik moest in de gaten houden of hij diarree of rare klachten kreeg. Dat deed ik natuurlijk al, maar kink is (GELUKKIG) nog steeds dezelfde rare..

Tss, thanks voor reageren in ieder geval..
If you hold a cat by the tail you learn things you cannot learn any other way..
Gesloten