Wij zijn terug uit vakantie en bij onze poezen! Mijn vader heeft ontzettend goed voor ze gezorgd (zelfs rotverwend), maar ze waren toch wel blij ons te zien. De oudste begon al te spinnen nog voor hij goed en wel de trap af was

Er is wel een klein probleempje opgedoken terwijl we weg waren. Zoals elk jaar heeft een van de katten (we weten eigenlijk niet goed wie) weer eens ergens anders geplast. Twee jaar geleden was dat in de badkamer, vorig jaar in een wasmand met een oude deken erin en nu in een plant in de woonkamer. En wat vervelend is: het houdt niet meteen op. We hebben, sinds we thuis zijn, nog al twee keer gezien dat er in die pot geplast is (aarde weggekrabt en het vloeit er langs onderen gewoon uit). Nu heb ik gelezen dat katten soms niet meer in hun bak gaan als ze ziek zijn, maar ze zien er allebei goed uit, dus denk ik dat het gewoon door stress komt, en het alleen zitten. Ik ga morgen eens naar de da bellen (is vandaag gesloten) om te vragen wat te doen.
Ivm afspraken over je poezen als je weg bent: wij hadden met m'n vader afgesproken dat hij zou bellen als er iets was, en bij heel ernstige zaken (inslapen ofzo) zouden we eventueel naar huis komen. Maar ja, wij waren met de auto...als je met het vliegtuig bent en je zit op een ander continent gaat dat niet zomaar. Ik zou in elk geval willen dat mijn kat 'bewaard' wordt tot ik thuis ben. Anders kan je toch geen afscheid nemen en aan je rouwproces beginnen? Maar hopelijk maken we dit geen van allen ooit mee.
Groetjes,
Lijne.