Nieuwe poes miauwt

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
Gebruikersavatar
Muis
Jaguar
Jaguar
Berichten: 615
Lid geworden op: 18 jan 2003 17:40

Bericht door Muis »

Mijn katten hebben als kitten gelukkig nooit scheten gelaten! Maar ik denk niet dat het vreemd is hoor, ik zou me er in ieder geval geen zorgen over maken.

Over het miauwen; de ene kat doet dit nu eenmaal meer dan de andere. Sommigen mauwen niet en anderen kletsen je de oren van je kop!

Whiskas raad ik ook af. Het is inderdaad heel erg zout en katten hebben er meer in hoeveelheid van nodig om alles binnen te krijgen. Mijn oudste kat kreeg dit eerst ook, maar at niet zo denderend goed. Toen ik ben overgestapt over Royal Canin, at ze gelijk een stuk beter en ging haar vacht nog mooier glanzen! Misschien is het het proberen waard?
Gebruikersavatar
lianne
Poema
Poema
Berichten: 259
Lid geworden op: 26 dec 2005 19:32
Locatie: E- l Town Brabant

Bericht door lianne »

Ik heb weleens gelezen dat katten scheetjes laten als ze je lief vinden.

Ppff Fristis houdt wel veel van ons. :lol:
Gebruikersavatar
Muis
Jaguar
Jaguar
Berichten: 615
Lid geworden op: 18 jan 2003 17:40

Bericht door Muis »

lianne schreef:Ik heb weleens gelezen dat katten scheetjes laten als ze je lief vinden.

Ppff Fristis houdt wel veel van ons. :lol:
Dan vinden mijn katten mij niet lief :-( ;-)
Gast

Re: Miauwend kittentje

Bericht door Gast »

Melb schreef:donderdag hebben we een katertje van 9 weken uit het asiel gehaald.
na een rustige start , begint hij zich thuis te voelen hier. Is nu ook speels, spint, eet &drinkt goed enzovoorts:D

alleen miauwt hij opvallend veel. ik vind het echt heel zielig klinken, maar hij miauwt ook als ik bezig ben met hem zeg maar, of als hij naast me staat. Vaak doet hij tijdens dat miauwen ook overdreven kneden met zijn pootjes in de vloer of waar dan ook.

Voelt hij zich eenzaam? mist hij z'n moeder en 2 zusjes? iemand tips voor me?

groetjes Mel
Hoi Hoi,

Mijn kleine ondeugd (5 jaar) trappelt ook met haar voorpootjes en dit onder luidruchtig spinnen, het liefste op mijn borst met dr pootjes in mijn nek. Maar ze doet dit ook op de bank of op een kussen.
Ze is gewoon een heel tevreden dame.
dat mauwen doet ze ook maar ik weet dus van haar dat dat praten is ze laat duidelijk horen welke bui ze heeft.... als ze de kamer uit moet dan "moppert" ze en als ze me niet kan vinden dan "roept" ze.
ook als ik met haar praat reageert ze altijd met mauwen en "grappige" geluidjes ik vind dat persoonlijk heeeeel gezellig want mijn andere poezendame doet dit niet.
Probeer gewoon uit waarop ze reageert.

Groetjes

Poezenmoeder
Gesloten