Hij negeert speeltjes!

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
patsy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 30
Lid geworden op: 03 mei 2005 17:16
Locatie: boortmeerbeek

Bericht door patsy »

:lol: :lol: ik zie eddy hier weer voor me
hij houd ook van geen enkel kattenspeelgoedje mijnheer heeft nu het klein hondje van mijn zoon gestolen :twisted: en daar hou hij zich mee bezig
eddy IS de heer dez huizes
Gebruikersavatar
sofievdd
Huiskat
Huiskat
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 mei 2005 20:17
Locatie: Adegem
Contacteer:

Bericht door sofievdd »

Ooit al eens een lege keukenrol geprobeerd, dat levert snoezige beelden op als ze daarmee in hun pootjes liggen te stoeien !
PS: catnip=kattekruid, poezen zijn dol op de geur (allee, de meeste toch)
nieuwe capriolen van Evita op http://users.telenet.be/sofievdd/evita/
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Hoi allemaal, dan heb ik ook speciaale katten, die van mij spelen de hele dag, en met alles wat ik meebreng. Telkens als ik naar de winkel ga moet ik iets nieuw meebrengen, en als ik dan thuiskom word er intensief gespeeld. Hun favoriet is de stok met pluimen aan en stuiterballen, dan springen ze door het hele huis achter die bal aan (zo'n stuiterbal is wel gevaarlijk voor je inboedel, bij mij zijn er al een paar dingen gesneuveld!!)
Als bewijs, een foto van hun speelgoed!
Afbeelding

liefs veronikske :lol:
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
telefoonklep
Lynx
Lynx
Berichten: 139
Lid geworden op: 05 aug 2005 12:20
Locatie: 't Harde
Contacteer:

Bericht door telefoonklep »

HAHAHA wat een verzameling. ik denk dat ik ook wel aan zoveel speeltjes zit inmiddels. Ook ik wil elke keer weer iets meenemen en ze vinden hier ook bijna alles leuk. Soms weten ze echt niet meer waar ze mee moeten spelen zoveel hebben ze.

Het leukst vinden ze overigens wel de simpele dingen: propjes enz. Misschien een tip als je katten speeltjes niet leuk vinden?????
Een wekker is een mechanisch instrument om mensen te wekken die geen kinderen hebben.
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Mijn poes is bang van alle speeltjes en de poes van mijn ouders speelt liever buiten, dus al het speelgoed dat ik koop gaat ongebruikt naar het asiel!

Een paar dagen geleden had ik een speeltje gekocht met muizen op verende "ijzeren spiralen" én speeltjes met catnip erin, en die werden uiteraard door beide dames afgekeurd.

Dus ik vanochtend naar het asiel met mijn verrassing voor de asielkatten. Wat denk je? Niets, zelfs de asielkatten vinden ze niet leuk en dat met catnip erin! Ik begrijp er niets van :roll:.

groetjes,
Sandra

PS: mijn poes speelt wel graag met het lichtje van een spiegeltje dat ik in het zonlicht hou.
Evelijn
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 jun 2006 15:28
Locatie: Groningen

Bericht door Evelijn »

Ja ouwe kat van m'n ouders werd helemaal gek van licht vlekjes. Kon echt een uur naar de muur staren als de vlekjes waren verdwenen. Horloges moesten dus af tijdens het zondagsontbijt anders was Dinky totaal over z'n toeren.
Gebruikersavatar
Skunk
Huiskat
Huiskat
Berichten: 21
Lid geworden op: 02 jul 2006 10:23
Locatie: In het mooie Noorden :-)

Bericht door Skunk »

sKatje schreef:Met een laserpennetje ben je volgens mij ook wel altijd goed af. Die van mij worden er helemaal gek van en hey, je hoeft er niet eens je zetel voor uit :lol: . Dat is het touwtje voor luie mensen dus :lol:
Dan moet je wel uit kijken dat je niet in hun oogjes schijnt he ;-)
Dit was Skunk met het laatste nieuws, terug naar jou. ;-)
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Uiteraard :roll:

Je moet ook niet op de kat, maar op de grond schijnen. Op zichzelf zien ze het namelijk niet
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Topspeeltje van de afgelopen dagen van mijn poes: een knijper! Nou ja zeg, koop ik duur speelgoed is het niet goed, laat ik per ongeluk een knijper vallen: BINGO! :smile:

groetjes,
Sandra
Gebruikersavatar
freija
Poema
Poema
Berichten: 334
Lid geworden op: 14 apr 2004 15:23
Locatie: lokeren
Contacteer:

Bericht door freija »

hier spelen ze met alles wat los zit, brillen, sleutels, gsm's, pennen, balletjes, sokken, brokjes, korrels uit de kattenbak, ... noem maar op, als je d'r met een pootje tegen kan tikken en het beweegt, dan is het ok.
How come people with a lot of money but no cats are still called rich?
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Zap houdt van alles dat stokvormig is.

Zij en Flits worden ook gek van dopjes van pet-flessen.
Wasknijpers indd ook. En de damschijven :lol:
Gebruikersavatar
José
Lynx
Lynx
Berichten: 106
Lid geworden op: 18 mei 2005 08:45
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door José »

Wampie's favo speeltjes: het gaas uit de hor :roll: enneh.. tampons :icon_shifty:
Tukkers favo speeltjes: rietjuuuuhs (van die drink rietjes dus hè) aan een touwtje of tot een hela lange sliert in elkaar geschoven. Vindt ie geweldig :lol:

Oja, en de verenstok, maar die dingen leven nooit langer dan een half uurtje :icon_shifty:
Gebruikersavatar
Sophie_nikita
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 19 dec 2003 17:48
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Sophie_nikita »

Mijn kat heeft ook veeel te veeeel speeltjes :D maar ja, ze vind ze dan ook allemaal wel leuk! Een van de favorieten is een soort inktvis: een rood bolletje met 8 'armen' eraan. Had ik uit Amerika meegenomen, en ze vind het fantastisch. :D

En van die kraak balletjes, zo groot als een pingpongbal en dan van een soort folie, wat er kraakt! Fantastisch! Vinden jullie katten die ook zo leuk? En de muizen uit het kittenpakket van whiskas!! Ook favoriet hier!

O ja, ze heeft ook roze barbie speeltjes, ook uit Amerika, een kussentje en een soort balletjes met veertjes eraan. Superleuk!!! Maar ik vind die denk ik het leukst :P
Heel veel groetjes, van Sophie.
I love Nikita!
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

José, Zap is ook dól op rietjes! Maarreuhm, eet Tukker die dingen ook gewoon op? :icon_shifty:
Gebruikersavatar
GiNi
Poema
Poema
Berichten: 253
Lid geworden op: 17 apr 2006 20:55
Locatie: Mechelen

Bericht door GiNi »

José schreef:Wampie's favo speeltjes: het gaas uit de hor :roll: enneh.. tampons :icon_shifty:
Ik vond vanmorgen enkele inlegkruisjes verspreid over zowat heel m'n appartement... De ene al wat meer in gebeten dan in de andere :roll:

Verder is Sumi zot op een muisje op een veer met zuignap aan dat ik voor haar heb gekocht vorige week. En ja, haar balletjes blijven haar favoriete speelgoed!
Maar ook alle soorten lintjes zijn goed, balpennen ook, een prullenbak zal ze zich ook mee amuseren, en eigenlijk alles wat beweegt is goed :)
Gesloten