krassen

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Gesloten
carl

krassen

Bericht door carl »

ik heb 4 katten en ze komen niet buiten omdat we op een flat wonen nou hebben we net een nieuwe bank gekocht van skaileer en ze rennen er op en t zit al vol met krassen wat moeten we doen we hebben een krabpaal maar de bank is interesanter
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Misschien kan je er leuke kleden overheen leggen. Je kan het nooit echt tegengaan. Skaileer is niet zo sterk en je katten zijn gewend denk ik dat ze mochten rennen over de bank. Je kan ze proberen te corrigeren, maar ik heb er een hard hoofd in dat dit gaat lukken.
Zijn jullie thuis overdag of aan het werk? Als het alleen gebeurt als jullie er niet zijn zouden jullie alleen dan een kleed over de bank kunnen doen.

Succes, Bella.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
mara30
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 mar 2005 20:34

Bericht door mara30 »

Ik heb in de winkel een krabkat gekocht. het rompje is rond en bestaat uit hetzelfde materiaal als een krabpaal. Die heb ik naast de bank gezet en heeft wel voor wat afleiding gezorgd. Als ik weg ben heb ik nog steeds vaak een kleed over de bank liggen om krabben te voorkomen (maar ja, daar liggen ze het liefst onder, ze zijn namelijk dol op holletjes).
Maar misschien dat zo'n krabkatje bij jou ook werkt.
Mara
Gesloten