# Mijn kat stinkt ontzettend

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Gesloten
wendy1974

# Mijn kat stinkt ontzettend

Bericht door wendy1974 »

mijn kat stink ontzettend,waardoor weten we niet,hij is niet ziek en heeft geen problemen met het gebit.maar het is niet te doen,we zijn nu genoodzaakt hem 2 keer in de week te wassen wil hij bij je op schoot kunnen.zo erg stinkt mijn kat.wie weet raad?hij is niet gecastreerd.
Gebruikersavatar
freija
Poema
Poema
Berichten: 334
Lid geworden op: 14 apr 2004 15:23
Locatie: lokeren
Contacteer:

Bericht door freija »

laten castreren ;-)
How come people with a lot of money but no cats are still called rich?
Sandra W

stank

Bericht door Sandra W »

Volgens mij is het goed even naar de dierenarts te gaan, want een kat hoort zichzelf te verzorgen en de huid hoort dus niet te stinken.

Hoe lang stinkt hij al? En hoe lang was je hem al? Ben je begonnen met wassen toen hij al een tijdje stonk?

Ik vraag dit omdat het vele wassen (hoewel heel begrijpelijk!!) niet goed is voor het natuurlijke evenwicht van de huid.

groetjes,
Sandra
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Heb je geen last van luchtjes in huis? Want een ongeholpen kater gaat veelal op een gegeven moment sproeien en dan ben je nog verder van huis want dat leer je ze meestal niet meer af.
Daar kan zeker ook zijn vieze lucht vandaan komen dus laten castreren en liefst zo gauw mogelijk.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Toen mijn zus net was bevallen kon ze zich niet zo concenteren op haar katten. Die waren allebei stikjaloers en weigerden zichzelf nog te verzorgen en wasten zich dus niet meer. Daar gingen ze dus wel vreselijk van stinken :???: .
Maar hier was dus duidelijk sprake van een stress-situatie (nu ja, van rebellie :lol:).
Is er bij jou misschien iets veranderd?

Anders zou ik zeker naar de dierenarts gaan!
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Nogmaals, laten castreren is het enige dat gaat helpen...eens ze aan't sproeien zijn, gaan ze echt stinken, en overal tegenaan sproeien, waardoor je hele huis gaat stinken.
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
Muis
Jaguar
Jaguar
Berichten: 615
Lid geworden op: 18 jan 2003 17:40

Bericht door Muis »

Ten eerste zou castreren wel handig zijn. Ik zou echt niet weten of het de oorzaak is, maar het kan een hele hoop ellende schelen!

Daarnaast, wat al eerder is gezegd, is zo vaak je kat wassen echt niet goed hoor!! Je kunt het beste contact opnemen met je dierenarts. Hij of zij zal de oorzaak vast en zeker snel kunnen achterhalen en het probleem oplossen.
Gesloten