De Wiskas kattenmand,gaat jullie kat er in?

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
patricia
Lynx
Lynx
Berichten: 103
Lid geworden op: 01 jun 2005 13:59
Locatie: hoofddorp

Bericht door patricia »

hahaha nou ik heb m toen gewonnen bij een of andere aktie maar bij mij moeten ze er niets van weten.
dus als iemand m nog wil stuur maar een pb tje ik heb er niks aan
gtzzz patricia
nog twee weekjes en dan in ondertrouw op 25 oktober :)
Gebruikersavatar
mootje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 94
Lid geworden op: 17 jan 2006 23:07
Locatie: rotterdam

Bericht door mootje »

hi patricia,

nogmaals bedankt voor de mooi bak, ze waren eerst aan het snuffelen en vonden het maar niks maar na een uurtje lag de kat er al heerlijk in te knorren dus het zal wel goed komen hier.....

je hebt trouwens hele lieve katten, ik hoop dat ze de snoepjes lekker vinden...... :grin: :catani:

groetjes monique
heeft een super lieve poes MINOUSCH en onze kleine TIJGERTJE werd 6maanden en rust nu zacht, en onze nieuwe aanwinst NOESKA onze kleine deugniet
Gebruikersavatar
mootje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 94
Lid geworden op: 17 jan 2006 23:07
Locatie: rotterdam

Bericht door mootje »

die van mij vinden het heerlijk om er in te slapen zie mijn foto topic
mootje album "mijn lady's"
heeft een super lieve poes MINOUSCH en onze kleine TIJGERTJE werd 6maanden en rust nu zacht, en onze nieuwe aanwinst NOESKA onze kleine deugniet
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Daar zouden mijn katten dus helemaal voor gaan. Dat is lekker overdekt. Het zijn soms holenbeesten.
Hier vallen alle katten in de wijde omgeving trouwens massaal op de aanbiedingsmandjes van het Kruidvat.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gesloten