Mijn 7 maanden jonge kat knaagt aan plastic en meer ongeschikte dingen voor katten....

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Gesloten
Marian

Mijn 7 maanden jonge kat knaagt aan plastic en meer ongeschikte dingen voor katten....

Bericht door Marian »

Ik heb twee jonge katten, een van 7 maanden en een van 4. Gaat super samen. Alleen de oudste knaagt en eet aan plastic, boodschappen tassen etc. Ik ruim alles zoveel mogelijk op, maar zodra ze de kans krijgt zit ze erbij. Ze knaagt aan vanalles. de kleinste doet dat helemaal niet. Eten staat er voldoende. Wat moet ik ermee?
Oja, de kleinste is trouwens niet te straffen met de plantenspuit. Is allesbehalve bang voor water. Staat zelfs mee onder de douche.... ik weet het, raar beest! Ik hoop dat iemand een tip of een oplossing heeft! Ik ben bang dat het straks een keer niet goed gaat, plastic eten lijkt me niet echt gezond...
Gebruikersavatar
Suzanne1970
Huiskat
Huiskat
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 mei 2005 10:26
Locatie: Renkum
Contacteer:

Bericht door Suzanne1970 »

Hoi Marian,

Mijn poes deed dat altijd likken aan plastic zakken..ik denk dat er een bepaalde geur van af komt wat ze lekker vinden ofzo.Maar ervan knagen zal niet goed zijn nee.Het enige wat ik kan bedenken is tog alles goed opbergen.
Er zal best wel iemand zijn die meer weet ;-)
How we behave toward cats here below determines our status in heaven
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Hier is al ergens een topic over geloof ik :ethink:

Heel wat katten likken en/of bijten aan/op plastic tassen. Zolang ze ze niet opeten is er toch niet echt een probleem? Wel uitkijken met handvatjes en zo, dat kan gevaarlijk zijn.
Gesloten