Poes speelt met muis en gooit hem in de waterbak
Bij ons is er bij de kruipruimte een gat in de vloer waar een waterleiding doorheen loopt. Daarnaast is nog wat ruimte en dat heeft een geweldige aantrekkingskracht op muisjes, balletjes, propjes papier en alles wat maar 'spontaan' de trap afgemept en in dat gaatje geprakt kan worden. 

Live your dreams (except that one about being eaten by a giant spider) 

yep,
muis in het water doet die van mij ook, ik dacht eerst dat ie dat deed omdat ie geen water wou maar melk, maar dit is dus een typische kattengewoonte.
De laatste tijd heeft ie ook de gewoonte om al z'n speeltjes onder de zelfde kast weg te werken, maar vervolgens kan ie er dus niet meer bij en kan ik weer op de knieen om te graaien
muis in het water doet die van mij ook, ik dacht eerst dat ie dat deed omdat ie geen water wou maar melk, maar dit is dus een typische kattengewoonte.
De laatste tijd heeft ie ook de gewoonte om al z'n speeltjes onder de zelfde kast weg te werken, maar vervolgens kan ie er dus niet meer bij en kan ik weer op de knieen om te graaien

Het is zo makkelijk he om je baas letterlijk op de knieën te laten gaanSil schreef: De laatste tijd heeft ie ook de gewoonte om al z'n speeltjes onder de zelfde kast weg te werken, maar vervolgens kan ie er dus niet meer bij en kan ik weer op de knieen om te graaien

Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.