Eigendomsoverdracht

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
Poezebal
Panter
Panter
Berichten: 456
Lid geworden op: 04 jan 2003 17:43
Locatie: ergens in drenthe
Contacteer:

Bericht door Poezebal »

Ik denk dat de katten zo niet echt de kans krijgen om aan elkaar te wennen als ze elkaar alleen s'ochtends even zien. Dit is te weinig.

Daarbij is het kleintje dus duidelijk nog een kitten, en ja die wil graag spelen, daar zijn het kittens voor.

Zolang de kat alleen blaast en ze hem niet verwond, dus aanvalt tot bloedens toe, lekker hun gaan laten gaan.
Blijf s'weekends wat langer in huis en laat ze dan maar gewoon rondkuieren.
Als de poes last heeft van de kleine zet ze hem echt wel op zn nummer.
Het kitten van de buren is helemaal gek van mijn katten en wil dan ook niets anders dan spelen. Mijn katten doen lekker mee, maar als het ze te gek word dan blazen ze en gaat hij dan door, dan krijgt ie een pets.
Dit hoort erbij.

Ook niet direct uit elkaar halen als de een wat doet, je niet met ze bemoeien ze redden zich zelf wel.

Grijp pas in als je denkt dat het menens misgaat, maar dit zal waarschijnlijk niet zo snel gebeuren.

Succes.
Ik ben in vorm :cool:. Rond is toch ook een vorm?
Achter elke traan van verdriet, zit een glimlach van herinnering..
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

Sorry, maar weer :offtopic:

Dit topic gaat over eigendomsoverdracht
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Ik sluit mij aan bij Daan. Ik heb ook meerdere malen een kat met boekje gekregen en inderdaad is daar nog ruimte voor twee nieuwe eigenaren. Volgens mij is dit ook niet officieel geregistreerd tenzij je kitten een chip heeft. Dat moet volgens mij dan wel officieel veranderd worden.
Ik hoop toch ook dat het wel gaat lukken.

Bella
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Lotte
Cheetah
Cheetah
Berichten: 959
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:11
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Lotte »

De chip kan je ook laten overzetten.
Bij het registreren krijg je thuis een kaart thuisgestuurd, daarbij zit ook een kaart voor het weizigen van gegevens, dus die kan je voor het veranderen van eigenaar ook op sturen.
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Duidelijk zo lijkt mij ;-)
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gesloten