Kat aait terug

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
ilsebrons
Huiskat
Huiskat
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 aug 2005 23:52
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Kat aait terug

Bericht door ilsebrons »

Wie herkent dit : Als ik met mijn gezicht vlakbij Buddy zit/lig en hem aai, steekt hij zijn pootje uit en geeft me een aai op mijn wang terug ! Zo lief ! Gelukkig houdt hij ook rekening met mij en houdt zijn nageltjes in.
Groetjes van Ilse en kopjes van Buddy en Roxy !
Gebruikersavatar
mickey
Huiskat
Huiskat
Berichten: 67
Lid geworden op: 05 aug 2004 14:34

Bericht door mickey »

Dit ken ik, Mickey doet dit ook bij mij. Verder heb ik het nog nooit van een kat meegemaakt.
Maar ze doet het ook als ik haar bijvoorbeeld op haar rug aai en dan aait ze mij in het gezicht, net alsof ze wil zeggen "ik wil daar geaait worden". Want als ik haar dan daar begin te aaien, geniet ze enorm.
Of ze komt naar me toegelopen en geeft een flinke kop langs mijn kin, net alsof ze een kus geeft.
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door daantje »

Ik ken dit niet, maar het lijkt me wel heel erg schattig :woow: . Kopjes geven langs mijn gezicht dat doen ze wel, maar echt met een pootje.... oh, dat wil ik ook :-P .
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gebruikersavatar
Marije
Panter
Panter
Berichten: 571
Lid geworden op: 06 feb 2004 10:53
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Marije »

Luna en Flanna doen dit ook. Maar het is niet echt aaien. Luna ligt haar pootje heel vaak op mijn hand, als ik bijvoorbeeld bij haar kom zitten om te knuffelen. En Flanna legt haar pootje tegen mijn mond als ze bij mij op schoot ligt. Ik vind dit superlief! Maar volgens mijn vriend wil ze er alleen maar mee zeggen dat ik mijn klep eens moet houden zodat zij rustig kan slapen! :lol:
Gebruikersavatar
freija
Poema
Poema
Berichten: 334
Lid geworden op: 14 apr 2004 15:23
Locatie: lokeren
Contacteer:

Bericht door freija »

Ja hoor, Pitou doet het ook, Pootje op m'n hand of tegen m'n wang; het pootje op m'n hand is bij haar eerder een teken van, "stop nu maar even met strelen, ik weet dat je me lief vindt, ik jou ook hoor!" het aaien aan m'n wang is een echt aaitje (tenminste, dat denk ik toch)
How come people with a lot of money but no cats are still called rich?
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 452
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Marije schreef:En Flanna legt haar pootje tegen mijn mond als ze bij mij op schoot ligt. Ik vind dit superlief!
Dit doen Belle & Bo ook als ik ze vastpak. Maar ze zetten zich dan eigenlijk hard af met hun poten op mijn mond! :lol:

Bindi pakt heel vaak mijn neus of mijn gezicht tussen beide pootjes en gaat dan mijn gezicht wassen. Lief hè? :woow:
Gebruikersavatar
eleanore
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 jul 2005 15:27
Locatie: Hooglanderveen

Bericht door eleanore »

Al mijn katten hebben dat gedaan of doen dat eigenlijk. Pootje op m'n wang, mond of neus. Echt heel lief...
Eleanore
Gebruikersavatar
ilsebrons
Huiskat
Huiskat
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 aug 2005 23:52
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door ilsebrons »

Wat zijn we toch gezegend met onze lieve beestjes, hè ?
Dat even wegduwen van mijn hand doen ze ook en dat kopje tegen mijn gezicht ook, dat gaat meestal behoorlijk hard, maar ik weet dat het goed bedoeld is :lol:
Groetjes van Ilse en kopjes van Buddy en Roxy !
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1265
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Bericht door Shaz »

Zody deed dat als kitten ook! Meestal pakte hij mijn gezicht dan vast om me te gaan likken en dat doet Whoopy nu ook steeds :verliefd:
groetjes Sharon
Gebruikersavatar
Mysmick
Huiskat
Huiskat
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 mar 2004 19:09
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Mysmick »

onze simba doet het ook als ik hem op mijn arm heb en ik begin hem te knuffelen aait hij met zijn pootje over mijn wang!
Liefs Linda en haar vriendjes Mickey, Misty en Simba
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

Heel veel kittens doen het, en al helemaal kittens die door mensen zijn grootgebracht. Mijn opvanger Whoopi deed het altijd, zo lief! En Iffix doet het ook sinds hij zo ziek was en 3 dagen in mijn hals doorbracht. Hij duwt niet weg, legt gewoon een pootje in mijn gezicht en aait me. Heerlijk! :grin:
mvlokven
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jun 2005 13:50
Locatie: Oss

Bericht door mvlokven »

Hallo allemaal,

Ben al een tijdje lid van het forum maar heb nog niet echt veel reacties geplaatst. Ik heb vooral veel van jullie reacties geleerd ;-)
Onze kittens Jack en John zijn nu 4 maanden en zij aaien ook allebei terug, heel zachtjes over mijn wangen. Zo lief!
Wat Jack verder ook erg interessant vind zijn ogen! Hij zit dan achter me op de leuning van de bank en gaat echt met zijn neusje in mijn oog hangen. :lol:

Groetjes Marjolein
Gebruikersavatar
Loontje
Poema
Poema
Berichten: 393
Lid geworden op: 11 jun 2004 19:48
Locatie: Hoorn

Bericht door Loontje »

Lady pakte mijn gezicht ook altijd tussen haar pootjes toen ze nog klein was. Zooooo lief :verliefd:

Lana doet dat niet. Die is wat afstandelijker.

En Rosie gaat met mijn haar spelen als ik met mijn gezicht bij haar kom :roll: :lol:
Groetjes,
Ilona

En een dikke knuf van Lady, Lana, Rosie en Kyra :grin:
Gebruikersavatar
freija
Poema
Poema
Berichten: 334
Lid geworden op: 14 apr 2004 15:23
Locatie: lokeren
Contacteer:

Bericht door freija »

Loontje schreef:
En Rosie gaat met mijn haar spelen als ik met mijn gezicht bij haar kom :roll: :lol:
Dat doet Pitou ook, als ik mijn haar in een staart heb, komt ze zelfs op m'n schouder gesprongen om met de staart te gaan spelen :lol:
How come people with a lot of money but no cats are still called rich?
Gebruikersavatar
ilsebrons
Huiskat
Huiskat
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 aug 2005 23:52
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door ilsebrons »

Roxy heeft inderdaad ook een ogen-tic, ze wast ze altijd, zal het zout wel zijn denk ik !
Groetjes van Ilse en kopjes van Buddy en Roxy !
Gesloten